Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: wie gaat er als eerste scoren in de Eredivisie?

Hallo leden,
Hebben jullie allemaal een beetje zin in het nieuwe voetbalseizoen? Dit seizoen moet voor veel landen nog beginnen dus er is nog een hoop om naar toe te leven. Een nieuw seizoen voetbalwedden met veel acties waaronder prijsvragen. Deze prijsvragen zijn tegenwoordig niet alleen op het forum te vinden, maar ook op twitter en facebook. Meld je dus snel aan en houd onze acties in de gaten. Doen we inmiddels al allemaal al mee aan het bookmakerspel en de vw10? Zo niet, meld je dan even snel aan. Het is geheel gratis en je doet elke week mee voor leuke geldprijzen. Dan ben je toch gek als je dat laat lopen!
Omdat we wat meer mensen willen mee laten doen voor deze prijsvraag slaan we de tweede speelronde van de Eredivisie even over en kijken we naar volgende week (vrijdag 19 augustus). Dan speelt Roda JC thuis tegen RKC en beginnen we met speelronde drie.
Wat moeten jullie doen? We nemen even aan dat alle wedstrijden tegelijk beginnen (alle wedstrijden zijn 90 minuten dus de dag maakt niet uit). Onze vraag is als volgt:
In welke wedstrijd wordt het eerst gescoord, door wie en in welke minuut?
Let op : Je noteert je antwoord zo
Roda JC - RKC Waalwijk / Mads Junker / 4e minuut
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
De antwoorden kunnen doorgegeven worden tot vrijdag 19 augustus 19:00 . Na dit tijdstip kunnen antwoorden niet meer worden opgeslagen en laat staan bijgewerkt (bewerken heeft geen zin, daar krijgen wij een melding van).
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro.
- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.
Hoe komen we tot een winnaar
Indien er 2 exacte antwoorden gegeven worden zal het antwoord (indien correct) van de eerste plaatser winnend zijn. Indien er niemand is met het goede antwoord, dan zal de winnaar bepaald worden aan de hand van de dichtsbijzijnde score. Bij de deze score kijken we eerst naar de wedstrijd waar het doelpunt is gevallen, heb je die goed dan kijken we vervolgens naar de speler die gescoord heeft. Indien er meerdere mensen zijn die de zelfde speler hebben genoemd dan gaan we naar de minuten kijken.
Heel veel succes!
programma
vrijdag 19 augustus
20:00 Roda JC Kerkrade RKC Waalwijk
zaterdag 20 augustus
18:45 Vitesse FC Utrecht
19:45 SC Heerenveen FC Twente
19:45 Excelsior De Graafschap
20:45 NAC Breda FC Groningen
zondag 21 augustus
12:30 Heracles Almelo Feyenoord
14:30 AZ NEC
14:30 VVV Venlo Ajax
16:30 ADO Den Haag PSV
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 11-08-2011 14:08 Acties en spellen
in 11-08-2011 14:08 Acties en spellen
114 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Roda JC - RKC Waalwijk / Mads Junker / 6e minuut
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
AZ NEC / 6e minuut / Martens
0 Vind ik leuk's
VVV Venlo - Ajax / M. Sulejmani / 11e minuut
0 Vind ik leuk's
Nac Groningen / 5e minuut / Matavz
0 Vind ik leuk's
NAC Breda - Groningen / Tadic / 4e minuut
0 Vind ik leuk's
SC Heerenveen - FC Twente / Assaidi / 7e minuut
0 Vind ik leuk's
VVV Venlo - Ajax / M. Sulejmani / 8e minuut
0 Vind ik leuk's
ADO - PSV / VERHOEK / 4e minuut
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
Heracles - Feyenoord / EVERTON / 8e minuut
0 Vind ik leuk's
Against modern Football

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.