Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: wie wordt de speler van de week? 175 euro te verdelen!


Beste leden,
De nieuwe prijsvraag gaat over de VI-speler van de week. Een groep deskundigen van Voetbal International kiest na elke speelronde in de Eredivisie, de Speler van de Week. Voetbal International is elke maandag en vrijdag te zien op RTL7 van 20.30 tot 22.00 uur. Weet jij welke speler het team van Johan Derksen kiest op maandag 22 April?
Let op: de speler wordt dus gekozen voor de aankomende speelronde. Het programma zien jullie hieronder.
Bonus vraag:
Hier kijken we naar om het moment dat er meerdere winnaars zijn. In welke wedstrijd vallen de meeste doelpunten?
Sponsor van deze prijsvraag
Unibet, krijg een unieke bonus van maar liefst 50 euro bij je inschrijving!
Hoe noteer jij je antwoord
Erik Pieters PSV, bonus: AZ - PSV
Let op! Voor en achternaam noemen.
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 75 euro prijzengeld bij Unibet.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 10 freebets van 10 euro.
- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.
- Je antwoord doorgeven kan tot vrijdag 19 April 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Wees niet te snel met posten. Misschien raakt je speler wel geblesseerd.
- Meerdere winnaars? Bij meerdere winnaars geeft de bonusvraag de doorslag.
- Geen winnaar? Dan verloten we de 75 euro in 8 extra freebets van 10 euro.
Het programma
vr 19 apr, 20:00 Ajax - SC Heerenveen
za 20 apr, 18:45 FC Groningen - ADO Den Haag
za 20 apr, 19:45 Heracles Almelo - RKC Waalwijk
za 20 apr, 19:45 Willem II - Roda JC Kerkrade
za 20 apr, 20:45 AZ - PSV
zo 21 apr, 12:30 VVV Venlo - FC Twente
zo 21 apr, 14:30 FC Utrecht - NAC Breda
zo 21 apr, 14:30 NEC - PEC Zwolle
zo 21 apr, 16:30 Feyenoord - Vitesse
Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 15-04-2013 14:44 Acties en spellen
in 15-04-2013 14:44 Acties en spellen
267 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thnx alle VW maten :d
gefeliciteerd mede winnaars!
0 Vind ik leuk's
aratel:
vonloite:
aratel:
Gefeliciteerd allemaal (y)
Wat ik echter wel jammer vind is dat meer dan de helft van de winnaars nauwelijks online is.
Ze komen een enkele keer online om te kijken of er nog een prijsvraag is en gaan weer.
Toevallig heb ik vorige keer nog een freebet gewonnen, dus eigenlijk mag ik niet klagen, maar het zou ook een keer leuk zijn wanneer er een prijsvraag komt voor leden die iets actiever zijn op deze site.

Nou aan je profielfoto te zien, ben jij ook niet heel actief meer toch? :)
Zonder gekheid. Wij gaan geen scheiding maken. We willen er graag voor iedereen zijn. Buiten dat ga ik niet het aantal uren online daarnaast registreren. Dan wordt het wel heel beheersmatig.....
vw voor iedereen....

Tuurlijk kun je daarin geen scheidng maken, maar ik vind het gewoon jammer dat er aardig veel mensen hier alleen voor een prijsvraag komen en dan weer weggaan en niet van de vele andere functie gebruik maken.

Ik begrijp je volkomen Aratel. Bij één van de vorige prijsvragen heb ik eens berekend hoeveel deelnemers nog geen 5 posts geplaatst hadden, en dat bleek maar liefst 1 op 3 te zijn. Het is zeer jammer dat deze opportunisten met een prijs gaan lopen en we ze nooit meer terug zien (tot de volgende prijsvraag waarschijnlijk). Op die manier blijven de leden die deze site de moeite waard maken en de ziel van deze site zijn, met lege handen achter.
@Vonloite: Je gaat dit waarschijnlijk niet doen, maar een oplossing zou kunnen zijn om bij de volgende prijsvraag enkel leden toe te laten die op het moment dat de prijsvraag wordt gesteld, bijvoorbeeld al minstens 20 posts hebben geplaatst.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de mooie freebet!
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
aratel:
vonloite:
aratel:
Gefeliciteerd allemaal (y)
Wat ik echter wel jammer vind is dat meer dan de helft van de winnaars nauwelijks online is.
Ze komen een enkele keer online om te kijken of er nog een prijsvraag is en gaan weer.
Toevallig heb ik vorige keer nog een freebet gewonnen, dus eigenlijk mag ik niet klagen, maar het zou ook een keer leuk zijn wanneer er een prijsvraag komt voor leden die iets actiever zijn op deze site.

Nou aan je profielfoto te zien, ben jij ook niet heel actief meer toch? :)
Zonder gekheid. Wij gaan geen scheiding maken. We willen er graag voor iedereen zijn. Buiten dat ga ik niet het aantal uren online daarnaast registreren. Dan wordt het wel heel beheersmatig.....
vw voor iedereen....

Tuurlijk kun je daarin geen scheidng maken, maar ik vind het gewoon jammer dat er aardig veel mensen hier alleen voor een prijsvraag komen en dan weer weggaan en niet van de vele andere functie gebruik maken.

Ik begrijp je volkomen Aratel. Bij één van de vorige prijsvragen heb ik eens berekend hoeveel deelnemers nog geen 5 posts geplaatst hadden, en dat bleek maar liefst 1 op 3 te zijn. Het is zeer jammer dat deze opportunisten met een prijs gaan lopen en we ze nooit meer terug zien (tot de volgende prijsvraag waarschijnlijk). Op die manier blijven de leden die deze site de moeite waard maken en de ziel van deze site zijn, met lege handen achter.
@Vonloite: Je gaat dit waarschijnlijk niet doen, maar een oplossing zou kunnen zijn om bij de volgende prijsvraag enkel leden toe te laten die op het moment dat de prijsvraag wordt gesteld, bijvoorbeeld al minstens 20 posts hebben geplaatst.

Ondanks dat ik wel wat voel voor zo'n concept streef je met zulke maatregelen je doel voorbij. De sponsor wil nieuwe klanten aantrekken en voetbalwedden zou hiermee ook nieuwe leden willen aantrekken, als je nou zo'n drempel van 20 posts zet, dan krijg je door zulke acties waarschijnlijk geen nieuwe leden en heeft de sponsor er minder van geprofiteerd zeg maar. Ook al wordt 1/10 die onder de 5 posts zit misschien een blijvend lid dan is zo'n actie dus alsnog zinvol. Daarnaast zijn er waarschijnlijk ook veel lurkers (mensen die alleen lezen & aan prijsvragen meedoen), deze zie je niet maar zijn wel degelijk regelmatig online. En er zijn ook mensen die enkel in de chat zitten, deze posten ook niet/nauwelijks..
Hierdoor lijkt het me vrij lastig om zoiets door te voeren, desalniettemin is het misschien jammer voor de actievere mensen..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
En heb je naast het aantal post ook na de registratiedatum gekeken. Want ik lees hier al een aantal jaren mee maar ik voel nooit de behoefte om hier ook wat te posten ;-)
0 Vind ik leuk's
indo:
En heb je naast het aantal post ook na de registratiedatum gekeken. Want ik lees hier al een aantal jaren mee maar ik voel nooit de behoefte om hier ook wat te posten ;-)
thijspronk:
hypnotist86:
aratel:
vonloite:
aratel:
Gefeliciteerd allemaal (y)
Wat ik echter wel jammer vind is dat meer dan de helft van de winnaars nauwelijks online is.
Ze komen een enkele keer online om te kijken of er nog een prijsvraag is en gaan weer.
Toevallig heb ik vorige keer nog een freebet gewonnen, dus eigenlijk mag ik niet klagen, maar het zou ook een keer leuk zijn wanneer er een prijsvraag komt voor leden die iets actiever zijn op deze site.

Nou aan je profielfoto te zien, ben jij ook niet heel actief meer toch? :)
Zonder gekheid. Wij gaan geen scheiding maken. We willen er graag voor iedereen zijn. Buiten dat ga ik niet het aantal uren online daarnaast registreren. Dan wordt het wel heel beheersmatig.....
vw voor iedereen....

Tuurlijk kun je daarin geen scheidng maken, maar ik vind het gewoon jammer dat er aardig veel mensen hier alleen voor een prijsvraag komen en dan weer weggaan en niet van de vele andere functie gebruik maken.

Ik begrijp je volkomen Aratel. Bij één van de vorige prijsvragen heb ik eens berekend hoeveel deelnemers nog geen 5 posts geplaatst hadden, en dat bleek maar liefst 1 op 3 te zijn. Het is zeer jammer dat deze opportunisten met een prijs gaan lopen en we ze nooit meer terug zien (tot de volgende prijsvraag waarschijnlijk). Op die manier blijven de leden die deze site de moeite waard maken en de ziel van deze site zijn, met lege handen achter.
@Vonloite: Je gaat dit waarschijnlijk niet doen, maar een oplossing zou kunnen zijn om bij de volgende prijsvraag enkel leden toe te laten die op het moment dat de prijsvraag wordt gesteld, bijvoorbeeld al minstens 20 posts hebben geplaatst.

Ondanks dat ik wel wat voel voor zo'n concept streef je met zulke maatregelen je doel voorbij. De sponsor wil nieuwe klanten aantrekken en voetbalwedden zou hiermee ook nieuwe leden willen aantrekken, als je nou zo'n drempel van 20 posts zet, dan krijg je door zulke acties waarschijnlijk geen nieuwe leden en heeft de sponsor er minder van geprofiteerd zeg maar. Ook al wordt 1/10 die onder de 5 posts zit misschien een blijvend lid dan is zo'n actie dus alsnog zinvol. Daarnaast zijn er waarschijnlijk ook veel lurkers (mensen die alleen lezen & aan prijsvragen meedoen), deze zie je niet maar zijn wel degelijk regelmatig online. En er zijn ook mensen die enkel in de chat zitten, deze posten ook niet/nauwelijks..
Hierdoor lijkt het me vrij lastig om zoiets door te voeren, desalniettemin is het misschien jammer voor de actievere mensen..

Klopt! En 20 post zijn zo geplaatst. We hebben hier verschillende soorten leden. Waaronder zoals Indo aangeeft, ook stille leden.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gefeliciteerd mannen! (y)
Niet klagen jongens, dit is allemaal bonus!
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Gefeliciteerd boys!
0 Vind ik leuk's
-
Proficiat iedereen!!!
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd alle prijswinnaars (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.