Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag WK Kwalificaties - Haalt Nederland het WK? Voorspel mee & win €150!

Aankomende zaterdag en dinsdag worden de laatste 2 WK kwalificaties gespeeld door Nederland. Zaterdag (4 september) speelt Nederland tegen Montenegro en dinsdag (7 september) is de alles beslissende wedstrijd tegen Turkije. Op dit moment staan we op een gedeelde 2e plek, samen met Noorwegen en Montenegro. Alleen nummer 1 is gegarandeerd door en mag in Qatar gaan spelen. Gaat het Nederland lukken om Turkije van de 1e plek in de poule te stoten? Doe mee met onze forum prijsvraag en maak kans op een Paysafekaart ter waarde van €150!


Wow, er is maar liefst 11 keer gescoord in de 2 WK kwalificatie wedstrijden. Niemand had dit voorspeld, maar er waren wel een aantal leden die het de juiste top 4 voorspeld hebben en het dichtste bij het juiste aantal goals zat. Wie was de eerste? Lees het in de laatste reactie van Support!


 

Wat moet je daarvoor doen?

Voorspel de uiteindelijke nummers 1 t/m 4 in poule G én voorspel hoeveel doelpunten er in totaal gescoord worden in de wedstrijd Nederland - Montenegro (4 september) en Nederland - Turkije (7 september). Dat ziet er als volgt uit:

 

Voorbeeld: 

  1. Nederland
  2. Turkije
  3. Noorwegen
  4. Montenegro

7 doelpunten

 

Wat kan je winnen?

Je kunt een een Paysafekaart ter waarde van € 150 winnen! De winnaar wordt bepaald op basis van het eindklassement. Als meerdere inzendingen het juiste eindklassement (de top 4) voorspeld hebben, dan wordt er gekeken wie het dichtst bij het totaal aantal goals in de 2 wedstrijden zit. Als niemand het eindklassement goed heeft voorspeld, dan kijken we wie het dichtst bij het juiste aantal doelpunten zit.  

Mochten meerdere spelers de juiste voorspelling hebben geplaatst, dan kijken we naar tijdstip van plaatsing. Ook voor deze prijsvraag geldt weer; wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

 

Wie kunnen meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen. Om in aanmerking te komen voor een prijs, moet je een unieke avatar aan je account hebben toegevoegd.

 

Tot wanneer kan je een voorspelling plaatsen?

Je hebt tot zaterdag 4 september 20:45 uur om een voorspelling in dit topic te plaatsen. voorspellingen mogen na dat tijdstip niet meer bewerkt worden. Je mag uiteraard maar 1 voorspelling per account plaatsen.

 

Veel succes!

Groetjes Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 3-09-2021 06:50 Acties en spellen
in 3-09-2021 06:50 Acties en spellen
88 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

1. Nederland

2. Turkije

3. Noorwegen

4. Montenegro


6 doelpunten


0 Vind ik leuk's
  1. Nederland
  2. Turkije
  3. Noorwegen
  4. Montenegro


0 Vind ik leuk's

1 Turkije

2 Noorwegen

3 Nederland

4 Letland


7 doelpunten

Bericht gewijzigd door altaidpech op vr 3 sep. 2021, 07:41
0 Vind ik leuk's
  1. Nederland
  2. Noorwegen
  3. Turkije
  4. Montenegro


5 doelpunten

0 Vind ik leuk's

1 nederland

2 noorwegen

3 turkije

4 Montenegro


6 doelpunten

0 Vind ik leuk's

1 turkije

2 nederland

3 noorwegen

4 montenegro

7 goals

0 Vind ik leuk's
  1. Nederland
  2. Noorwegen
  3. Turkije
  4. Montenegro


6 doelpunten

0 Vind ik leuk's
  1. Turkije
  2. Nederland
  3. Noorwegen
  4. Montenegro

6 doelpunten



0 Vind ik leuk's

1 turkije

2 nederland

3 noorwegen

4 montenegro

7 goals

0 Vind ik leuk's

1. Nederland

2. Noorwegen

3. Turkije

4. Montenegro


7 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.