Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot €100 - Madrid Derby (Bet777)

Split the pot €100 - Madrid Derby (Bet777)

Aanstaande zaterdag kunnen we ons voetbalhart ophalen voor een schitterend schouwspel tussen de stadsgenoten Atlético Madrid en Real Madrid. Wie van deze rivalen zal er aan het langste eind trekken? Uiteraard hebben we voor deze 'Derbi Madrileño’ een heerlijke Split the pot winactie opgezet. Strijd jij mee voor een deel uit de prijzenpot van €100 bij Bet777? Plaats snel je voorspelling en maak kans!



Lees de voorwaarden, raad de uitkomst van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van €100 bij Bet777!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij Bet777 en maak gebruik van de exclusieve welkomstbonus!
  2. BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet in februari 2019 minstens €20* hebben ingezet bij Bet777
  3. Voeg jouw Bet777 gebruikersnaam toe aan je VW-account via: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  4. Plaats voor zaterdag 9 februari 16:14 jouw voorspelling in dit topic. Schrijf je antwoord volgens onderstaand voorbeeld:


  • Uitslag: gelijkspel


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Bet777 gebruikersnaam zijn toegevoegd aan je Voetbalwedden-account en moet je in februari 2019 reeds €20* hebben ingezet bij deze bookmaker. Heb jij deze stappen al volbracht? Dan kun je deze stappen overslaan.


De winnaars worden maandag 11 februari 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Zet hem op!

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Bet777 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet voor het inzenden van je antwoord in februari 2019 minstens €20 hebben ingezet bij Bet777
  • *Free bets tellen niet mee
  • Je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van €100 aan free bets bij Bet777. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van €10,- (€100/10 = €10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 9 februari 16:14
  • Deelname is alleen mogelijk voor spelers met een geldig Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-manusje
Country flagvw-manusje in 7-02-2019 13:51 Acties en spellen
in 7-02-2019 13:51 Acties en spellen
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Uitslag: Real Madrid

0 Vind ik leuk's

Uitslag: Real Madrid

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel

Wat een lachertje die actie .terug elk 5€:drooling_face::see_no_evil:?

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Uitslag: gelijkspel

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Real Madrid wint

0 Vind ik leuk's

Uitslag: Atlético Madrid

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel

0 Vind ik leuk's

Real Madrid

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.