Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot €100 | PSV - Club Brugge (Betfirst)

Split the pot €100 (PSV - Club Brugge)

 

Het mag dan wel winterstop zijn, dat betekent niet dat onze Nederlandse en Belgische ploegen niet in actie komen. We kunnen ons hart namelijk ophalen aan de mooie pot: PSV - Club Brugge. In deze 'vriendelijke' match strijdt de nummer een van Nederland tegen de nummer twee van België. In 2010 stonden de clubs voor het laatst tegenover elkaar, hierin wist PSV met 2-0 te winnen. De club uit Eindhoven moet het ditmaal echter zonder de sterspeler Hirving Lozano doen, hoe zal de wedstrijd verlopen? Raad de uitkomst van deze match en vecht mee voor een deel uit de prijzenpot van €100 bij Betfirst!


Raad de uitkomst van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van €100 bij Betfirst!

 

  1. (Registreer je bij Betfirst en maak gebruik van de nieuwe & exclusieve welkomstbonus!)
  2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats vóór vrijdag 11 januari 13:59 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:


  • Gelijkspel


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.



De winnaars worden maandag 14 januari 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Zet hem op!

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van €100 aan free bets bij Betfirst. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van €10,- (€100/10 = €10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot vrijdag 11 januari 13:59
  • Deelname is alleen mogelijk voor spelers met een geldig Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 10-01-2019 12:51 Acties en spellen
in 10-01-2019 12:51 Acties en spellen
128 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

• Gelijkspel

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

PSV

0 Vind ik leuk's

Club Brugge

0 Vind ik leuk's

gelijkspel

0 Vind ik leuk's

• Gelijkspel

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.