Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
thijsbov:
Waarom is de chat weg? En waarom worden de reacties hiervan verwijderd?
Waarom is de chat weg? En waarom worden de reacties hiervan verwijderd?
We houden het graag on-topic. En de chat heeft weinig te maken met de tipcompetitie.
Zie: https://www.voetbalwedden.net/topic/verbeteringen-voetbalweddennet-updates-203/45/#166275
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Bericht over de prijzen is weg, dus opnieuw:
Beetje raar zoals werd aangekaart dat het in de vorm van een free bet is. In de informatie staat nergens iets over een free bet? Bij de combi challenge staat duidelijk dat het over een free bet gaat, hier niet. Integendeel er staat ... euro op je account. Lekker tegenstrijdig dus. Ik denk ook dat niemand had verwacht dat de prijzen in vorm van een free bet zou zijn.
Ik zou 3 competities hebben gewonnen, betekent 3 maal 100 euro. Geef dan op z'n minst aparte free bets. Nu heb ik 1 free bet ter waarde van 300 euro gekregen en je raad het al: weg. Niks aan de hele competitie overgehouden, omdat ik die gewonnen 300 euro in 1x in moest zetten. En nee ik heb er geen gekke combi van gemaakt, gewoon een single bet van odd rond de 1.90 die bij iedereen fout zou kunnen gaan.
Lekker dan, steek je 3 maanden lang veel tijd in het geven tips in de veronderstelling dat je een leuk bedrag kan verdienen. Uiteindelijk win je 3 landencompetities en eindig je met prima statistieken, maar verdien je er niks aan. Jammer dit en ik vind dat VW wel eens even naar zichzelf mag kijken, want in principe zitten jullie gewoon fout door het niet duidelijk vermelden. Als ik wist dat ik voor een enkele free bet speelde, had ik wellicht niet eens meegedaan.
Beetje raar zoals werd aangekaart dat het in de vorm van een free bet is. In de informatie staat nergens iets over een free bet? Bij de combi challenge staat duidelijk dat het over een free bet gaat, hier niet. Integendeel er staat ... euro op je account. Lekker tegenstrijdig dus. Ik denk ook dat niemand had verwacht dat de prijzen in vorm van een free bet zou zijn.
Ik zou 3 competities hebben gewonnen, betekent 3 maal 100 euro. Geef dan op z'n minst aparte free bets. Nu heb ik 1 free bet ter waarde van 300 euro gekregen en je raad het al: weg. Niks aan de hele competitie overgehouden, omdat ik die gewonnen 300 euro in 1x in moest zetten. En nee ik heb er geen gekke combi van gemaakt, gewoon een single bet van odd rond de 1.90 die bij iedereen fout zou kunnen gaan.
Lekker dan, steek je 3 maanden lang veel tijd in het geven tips in de veronderstelling dat je een leuk bedrag kan verdienen. Uiteindelijk win je 3 landencompetities en eindig je met prima statistieken, maar verdien je er niks aan. Jammer dit en ik vind dat VW wel eens even naar zichzelf mag kijken, want in principe zitten jullie gewoon fout door het niet duidelijk vermelden. Als ik wist dat ik voor een enkele free bet speelde, had ik wellicht niet eens meegedaan.
fr18:
Ik ben het volledig eens met fr18
Ik heb de kwartaalcompetitie gewonnen en heb dus ook een free bet ontvangen ipv 250€ op mijn account. Die heb ik BTW ook verspeeld.
Als er in het reglement staat dat je een prijs op je account krijgt is het best ongoochelend dat het maar een free bet is.
Momenteel heb ik maar weinig zin meer in de competities van voetbalwedden.
Stel je had bij een andere bookmaker (of op betfair) een x bedrag gezet op de tegenovergestelde uitkomst(en), dan had je toch - ongeacht de uitkomst van de wedstrijd - ongeveer de helft overgehouden van het ontvangen free bet bedrag?
Dus bijvoorbeeld:
Middlesbrough-Draw @2.50 x €250 free bet
Arsenal wint @1.57 x €200
Als Arsenal wint heb je €114 winst (1.57 x 200 - 200)
Als Arsenal niet wint heb je €175 winst (250 x 2.50 - 250 - 200)
---
Als je €250,- aan bonusgeld had ontvangen, had je het waarschijnlijk een keer of 4 moeten rondspelen op odds rond de 1.70 - binnen een x aantal dagen.
Vandaar dat we dit keer gekozen hebben voor een free bet.
De ene bookmaker is daarin overigens wat schappelijker dan de ander - maar compleet op maat iets aanbieden, wordt sowieso lastig.
---
Feedback wordt altijd gewaardeerd - maar het liefst wel vooraf, en niet nadat jullie klaarblijkelijk je bet hebben verloren.
Maar goed, we zullen volgende keer duidelijker vermelden in welke vorm de prijs op je account wordt gezet (Y).
Dus bijvoorbeeld:
Middlesbrough-Draw @2.50 x €250 free bet
Arsenal wint @1.57 x €200
Als Arsenal wint heb je €114 winst (1.57 x 200 - 200)
Als Arsenal niet wint heb je €175 winst (250 x 2.50 - 250 - 200)
---
Als je €250,- aan bonusgeld had ontvangen, had je het waarschijnlijk een keer of 4 moeten rondspelen op odds rond de 1.70 - binnen een x aantal dagen.
Vandaar dat we dit keer gekozen hebben voor een free bet.
De ene bookmaker is daarin overigens wat schappelijker dan de ander - maar compleet op maat iets aanbieden, wordt sowieso lastig.
---
Feedback wordt altijd gewaardeerd - maar het liefst wel vooraf, en niet nadat jullie klaarblijkelijk je bet hebben verloren.
Maar goed, we zullen volgende keer duidelijker vermelden in welke vorm de prijs op je account wordt gezet (Y).
Dus je moet maar genoegen nemen met de helft van je gewonnen bedrag? Als jullie ineens kiezen voor een free bet, vermeld dat dan ook duidelijk. Dan nog is 250 euro aan bonusgeld veel aantrekkelijker dan een free bet.
Ik vind dat jullie je er gemakkelijk vanaf maken op deze manier. Ben ook benieuwd wie er wel wat over heeft gehouden aan deze tipcompetitie. Jammer ook dat jullie je fout niet echt willen toegeven.
Daarnaast, ik had dit ook vooraf gemeld, alleen toen ging de site eruit en sindsdien is mijn reactie nergens meer terug te vinden. Niet echt mijn schuld denk ik toch zo.
Ik vind dat jullie je er gemakkelijk vanaf maken op deze manier. Ben ook benieuwd wie er wel wat over heeft gehouden aan deze tipcompetitie. Jammer ook dat jullie je fout niet echt willen toegeven.
Daarnaast, ik had dit ook vooraf gemeld, alleen toen ging de site eruit en sindsdien is mijn reactie nergens meer terug te vinden. Niet echt mijn schuld denk ik toch zo.
fr18:
Dus je moet maar genoegen nemen met de helft van je gewonnen bedrag?
Dus je moet maar genoegen nemen met de helft van je gewonnen bedrag?
Je had je weddenschap in kunnen dekken - dat is wat ik duidelijk probeer te maken.
fr18:
Dan nog is 250 euro aan bonusgeld veel aantrekkelijker dan een free bet. Jammer ook dat jullie je fout niet echt willen toegeven.
Dan nog is 250 euro aan bonusgeld veel aantrekkelijker dan een free bet. Jammer ook dat jullie je fout niet echt willen toegeven.
En wat ik ook al eerder probeerde te zeggen: we kunnen niet custom-made voor iedereen een bonus laten samenstellen.
In dit geval vonden wij een free bet een betere optie dan een bonus - maar goed die meningen verschillen dus.
De communicatie hierover had iets beter en sneller gemoeten - dat ben ik zeker met je eens.
Wat een klagen zeg...
Wees blij dat je wat wint, dat je dan zelf inzet op de verkeerde is niet het probleem van vw.
Wees blij dat je wat wint, dat je dan zelf inzet op de verkeerde is niet het probleem van vw.
Come on you Spurs!
riks:
Wat een klagen zeg...
Wat een klagen zeg...
Lol als iets niet duidelijk wordt vermeld, mag je daar wat van zeggen toch? Zeg verder ook nergens dat het het probleem van VW is dat mijn free bet heb verloren.
Beetje hypocriete reactie verder: Als jij aan loterij meedoet waarbij wordt verteld dat je een miljoen kan winnen, je wint en je krijgt vervolgens een miljoen aan gratis loten. Neem jij dan ook genoegen? Nee, lijkt me niet. Misschien een wat kromme vergelijking, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer in dit geval.
Mag hier dus best wat van zeggen, VW zit fout, niet wij.
Je had die €250 ook op een odd van 1,04 kunnen zetten, dan had je genoeg over gehouden
Bij een freebet krijg je alleen de winst, de inzet (freebet) vervalt.. dus dat werkt niet.