Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Hutteen - Al-Ittihad: 1-2 (0-1)
Willen jullie is naar deze match kijken, ik heb hier ittihad DNB en staat er stake refund terwijl ittihad gewonnen heeft.
mooie svenm ,wou hem ook aanhalen hier
ligt het aan mij of is de nieuwe stand van de december tipcomp... nog niet aanwezig?
Alvast bedankt
ligt het aan mij of is de nieuwe stand van de december tipcomp... nog niet aanwezig?
Alvast bedankt
De stand is hier te vinden.
Update eindstand World of Goals subleague
De razendsnelle subleague World of Goals is ten einde! Er werd hard gestreden om de hoofdprijs van deze subleague, maar Frankydk is er met de winst vandoor gegaan! Met 28 wedtips wist hij de meeste winst te behalen. Gefeliciteerd, jij wint een VI-Travelbon t.w.v. €350!
Prijswinnaar World of Goals subleague:
#1 Frankydk (20.46 winst) (VI-travelbon t.w.v. €350)
Via PM zullen we contact met je opnemen over je gewonnen prijs!
Net naast de boot gevist, maar toch benieuwd naar jouw eindpositie? Check hier de complete stand.
Heb jij onze exclusieve subleague December Delight al gespot? Deze vind je in onze meesterlijke Super December Kalender! Met een prijzenpot van €550 is het zeer de moeite waard om mee te doen. Ga gauw naar de kalender, plaats je wedtips en strijd mee om supervette prijzen!
Hutteen - Al-Ittihad: 1-2 (0-1)
Willen jullie is naar deze match kijken, ik heb hier ittihad DNB en staat er stake refund terwijl ittihad gewonnen heeft.
mooie svenm ,wou hem ook aanhalen hier
Hallo vw-support kunnen jullie deze in orde maken
Eveneeens is deze ook niet in orde
^ beide tips zijn aangepast.
Nog eentje die nog aangepast moet worden...thx
Yes, we moesten nog een aantal tips handmatig keuren, omdat we de data niet goed doorkregen. Dit is inmiddels gebeurd.
Mijn bet van de uitgestelde wedstrijd Feyenoord - vvv is nog niet verwerkt.Kan iemand hier naar kijken?
Misschien niet helemaal de goede thread, maar wilde het toch even kwijt. VW, ontzettend leuk hoe jullie deze Super December Kalender opzetten. Met als toppunt de vragen en zoals vandaag de fictieve bankroll. Heel dope, keep it up! Mag ook een keer gezegd worden. :)