Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
06-08-2011 17:48 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
vw-crew:
Iedereen kan vanaf NU een nieuwe unibet gebruikersnaam opgeven voor de tipcompetitie 2014 :-)
Iedereen kan vanaf NU een nieuwe unibet gebruikersnaam opgeven voor de tipcompetitie 2014 :-)
Oke bedankt! Ik had toch mijn goeie unibet naam =)
En ik had nog een vraagje, mijn tips zijn van eergister nog niet bijgewerkt ;-)
Er is nooit zekerheid met wedden.
galaaaaaa:
Best wel frustrerend aangezien unibet en de Belgische wetgeving dit boven onze hoofden hebben beslist om ons op een vernieuwde website te laten spelen, en ik hier helemaal niets aan kon/kon doen.
Best wel frustrerend aangezien unibet en de Belgische wetgeving dit boven onze hoofden hebben beslist om ons op een vernieuwde website te laten spelen, en ik hier helemaal niets aan kon/kon doen.
Om in aanmerking te komen voor een licentie van de Belgische kansspelcommissie was Unibet genoodzaakt om klanten een account aan te laten maken op Unibet.be.
Toto Sigarenboer
dus doordat unibet is overgeschakeld op een nieuwe website enkel voor belgische klanten loop ik 250 euro mis?
vonloite was hier in juni al van op de hoogte en heeft me de 120 euro van in juni toen gewoon uitbetaald..
ik vind het bijzonder jammer dat ik de dupe ben omdat de belgische kanspelcompitie dit heeft beslist, jullie hadden mijn account gegevens in juni al...
vonloite was hier in juni al van op de hoogte en heeft me de 120 euro van in juni toen gewoon uitbetaald..
ik vind het bijzonder jammer dat ik de dupe ben omdat de belgische kanspelcompitie dit heeft beslist, jullie hadden mijn account gegevens in juni al...
Kom op redactie van vw, galaaaa heeft hard zijn best gedaan en is eerlijk 4e geworden. Gun hem zijn prijsje. ;-)
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de resultaten van maandag/dinsdag nog verwerkt moeten worden?
galaaaaaa:
Lees je pm even, we gaan ons best voor je doen! We hebben alleen de medewerking en een coulante opstelling van Unibet nodig. We snappen namelijk je situatie wel, niemand heeft hier schuld aan. We hebben momenteel (lees: momenteel) alleen wel 1 iemand die hier de dupe van is geworden en dat ben jij. Momenteel...
roelroel:
Kom op redactie van vw, galaaaa heeft hard zijn best gedaan en is eerlijk 4e geworden. Gun hem zijn prijsje. ;-)
Zoals hierboven te lezen... momenteel. We doen ons best!
frankvd:
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat de resultaten van maandag/dinsdag nog verwerkt moeten worden?
Ja... denk het wel! Kijken we morgenochtend naar! Promise!
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Wat zeg ik... alles is al geupdate ;-)
Hakuna Matatttta.
Dus de definitieve eindstand is ook weer niet definitief?
willempie6:
Jawel, zo definitief als het maar kan. Alleen we gaan kijken wat we met de situatie galalalalalaaalaa gaan doen.... de rest is definitief!
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
vw-crew:
Ik wilde het net aangeven dat ik zag dat het geregeld is.
THanks!