Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TitanBet Champions league promotie: 50 euro gratis weddenschap

TitanBet staat natuurlijk de gehele maand september al bij ons in het zonnetje maar voor de komende Champions League voorronde hebben we nog een klein toetje: als je je weddenschap van 50 euro verliest krijg je een freebet ter waarde van je inzet. Daarnaast is de inzet te gebruiken voor het vrijspelen van je huidige TitanBet bonus: dubbel feest dus!
Meld je aan voor deze speciale promotie via en lees de voorwaarden goed door:
Link: http://bit.ly/15FlL8X

Om de bonus te activeren:
1. Login bij Titanbet
2. Ga naar 'my account' >> bonusses
3. Vul de promocode: 'Uefa' in
Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 30-09-2013 12:07 Acties en spellen
in 30-09-2013 12:07 Acties en spellen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mag het ingezette bedrag ook lager dan €50 zijn?
0 Vind ik leuk's
kan je de freebet ook terug storten?
en is combo ook geldig of alleen singles?
0 Vind ik leuk's
arie07:
Mag het ingezette bedrag ook lager dan €50 zijn?

Ja, alleen geldig voor je eerste weddenschap die je plaatst!
12koeto48:
kan je de freebet ook terug storten? en is combo ook geldig of alleen singles?

Lees de voorwaarden goed!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik denk toch dat er wat haken en ogen aan deze actie zitten. Ten eerste moet de favoriet verliezen, dus bij een gelijkspel of winst van de favoriet heb je al geen recht op de freebet en daarnaast moet je deze bet plaatsten op first/last goalscorer of correct score (drie super lastig te winnen weddenschappen (behalve first goalscorer voor arjanb ;-) )
Toch bedankt voor de mededeling!
0 Vind ik leuk's
oo eerste weddenschap?
dan laat maar....
0 Vind ik leuk's
visioen:
Ik denk toch dat er wat haken en ogen aan deze actie zitten. Ten eerste moet de favoriet verliezen, dus bij een gelijkspel of winst van de favoriet heb je al geen recht op de freebet en daarnaast moet je deze bet plaatsten op first/last goalscorer of correct score (drie super lastig te winnen weddenschappen (behalve first goalscorer voor arjanb ;-) )
Toch bedankt voor de mededeling!

haha;-) jij snapt het :D
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:
visioen:
Ik denk toch dat er wat haken en ogen aan deze actie zitten. Ten eerste moet de favoriet verliezen, dus bij een gelijkspel of winst van de favoriet heb je al geen recht op de freebet en daarnaast moet je deze bet plaatsten op first/last goalscorer of correct score (drie super lastig te winnen weddenschappen (behalve first goalscorer voor arjanb ;-) )
Toch bedankt voor de mededeling!

haha;-) jij snapt het :D
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.