Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet 200% stortings actie: stort €50 = €100 bonus


Voetbalwedden.net is er door jullie en vóór jullie en bij deze kunnen we jullie melden dat we de gehele maand maart 2012 een exclusieve actie hebben met Unibet welke alleen via voetbalwedden.net te gebruiken is! Voor leden, voor niet leden, eigenlijk gewoon voor iedereen!
Wat is de actie:
- 200% stortings actie met een maximum van 100 euro bonus
- 50 euro storten = 100 euro extra bonus = 150 euro op je account
Wat is exclusief in dit geval?
In de meest brede zin van het woord betekent dit dat alleen via voetbalwedden.net deze actie te verkrijgen is. Wij zijn de enige website in Nederland die heeft, natuurlijk in samenwerking met Unibet.
Hoelang is je bonus geldig? NIEUW
Je hebt, sinds het moment dat de bonus aan je Unibet account is gekoppeld, maximaal één maand te tijd om de bonus te innen (= storting te maken). Indien je binnen 1 maand geen storting maakt zal de bonus komen te vervallen. Wanneer de bonus afloopt kan je vinden in het bericht dat in je inbox zit op unibet.com
Hoeveel tijd heb je om de bonus rond te spelen? update!!
Oneindig! Je mag er net zolang over doen om je bonus rond te spelen als je zelf wilt. In tegenstelling tot eerdere berichtgeving (we gaven eerder aan dat je hier maximaal een maand voor hebt) is dit dus oneindig.
Voor wie:
- Inwoners van Nederland (18+) en Belgie (21+)
- Bestaande Unibet klanten (die een account hebben aangemaakt vóór 2012)
- Nieuwe Unibet klanten die nog geen Unibet account hebben
Wanneer geldt deze actie:
- De gehele maand maart 2012
- Iedereen kan één keer gebruik maken van deze actie
Ik heb nog geen account bij Unibet, wat moet ik doen?
- Ga naar onze actiepagina voor meer informatie: http://www.voetbalwedden.net/UnibetActie/
Ik heb al een Unibet account, en nu?
- Ga naar onze actiepagina voor meer informatie: http://www.voetbalwedden.net/UnibetActie/
EDIT: Elke maandag en donderdag om 16:00 sturen wij een lijst naar Unibet met de namen. Binnen 36 uur kun je de bonus op je account verwachten. Val je er dus net tussen. Wacht dan rustig af.
Voorwaarden actie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Spread the word!
Iedereen met een Unibet account kan gebruik maken van deze actie. Ken je mensen die al een Unibet account hebben (of juist nog niet), breng ze dan op de hoogte. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van Sociale Media (Twitter of Facebook). Doe je dit via Twitter dan maak je tevens ook kans op een extra bedag van 50 euro op je Unibet account.
Heb je vragen?
Stel al je vragen in dit forum topic! Wij zullen geen privéberichten over deze actie beantwoorden. Alles zal via dit topic moeten gebeuren.
Waar krijg je de melding op Unibet.com te zien?

Hoe ziet de melding eruit (los van het feit dat het voetbalwedden.net is en niet .nl
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 1-03-2012 08:58 Acties en spellen
in 1-03-2012 08:58 Acties en spellen
341 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
oelala weer een leuke actie en vrouwtje (h)
Is dit bij mij op school opgenomen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Zijn er voorwaarden gekoppeld aan die € 100,- bonus (rondspelen etc?)
(y)
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Zijn er voorwaarden gekoppeld aan die € 100,- bonus (rondspelen etc?) (y)

Start post is aangepast ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Super actie!!!!!! (y)
0 Vind ik leuk's
Nice ... en thanks, VW-crew (i.e. de hele crew dus) ... !!! (h)(y)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Vette actie, kunnen we wel weer even mee vooruit! :p
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit (y), super actie weer!!
Maar als ik t goed begrijp moet je dus €600 rondspelen om de bonus te 'clearen'?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Lig een beetje in de knoop met Unibet, maar daar word aan gewerkt op het moment! :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Mooie actie weer (y)
0 Vind ik leuk's
klasse dit! Had Unibet al een tijd niet meer gebruikt maar ben nu weer terug. Doen ze goed!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.