Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

US Open 2015 Scorito Poule! (uiteraard met prijzenpot)

Beste leden,

We hebben - op veler verzoek - een nieuwe Scorito Poule georganiseerd, te weten:

De US Open Poule (gespeeld van 31 augustus t/m 13 september)

Deelname is uiteraard gratis. Wel heb je een geldig account nodig van netbet / betfirst.

Om alle rompslomp te voorkomen, vragen we je om op de actiepagina je gebruikersnaam van netbet / betfirst én je gebruikersnaam van Scorito achter te laten.
Wij voegen je vervolgens handmatig toe aan de Scorito Poules.

Op deze manier kunnen we niet alleen sneller accounts toevoegen en prijzen verdelen, maar ook eenvoudiger accounts weren van mensen die niet lid zijn van VW en daarmee voorkomen dat de prijzen in handen vallen van mensen die daar geen recht op hebben. Gezien het grote aantal mensen dat we de vorige keer hebben verwijderd (50+), lijkt dit ons de meest logische en helaas noodzakelijke oplossing..

Prijzenpot US Open

1 - Voetbalshirt naar keuze + Nike Advantage Premier Federer US Open Polo
2 - Voetbalshirt naar keuze
3 - Voetbalshirt naar keuze
4 - Voetbalshirt naar keuze
5 - Voetbalshirt naar keuze

Daarnaast kun je ook per speelronde (in totaal zijn er 7) een mooie prijs winnen:

De winnaars van de 7 speelrondes winnen elk ?75,- aan speelkrediet* bij bookmaker netbet / betfirst.

*8x wagering, > 1.7 odds, 2 maanden speeltijd.

Wat moet je doen:

1 - Ga naar de actiepagina
2 - Vul je netbet / betfirst gebruikersnaam en Scorito gebruikersnaam in
3 - Druk op opslaan
4 - Meld je aan voor de Scorito poule via de link op de actiepagina (deze verschijnt nadat je op opslaan hebt gedrukt)
5 - Wij voegen je vervolgens binnen 72 uur toe[/b]

Hoe werkt de sportpoule?

Je stelt een team van sporters samen met een beperkt budget. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game. Simpel zat toch? Daarnaast wordt er per ronde een winnaar bekendgemaakt. Je kunt dus tot het einde van het spel meedoen voor één van de prijzen, ook als je al een straatlengte achter ligt.

Tot wanneer kan je meedoen?

De inschrijving voor de US open Poule sluit op 31 augustus om 16:59.

Na de sluitdatum kun je je niet meer aanmelden op onze actiepagina en voegen we je dus niet meer toe.

Belangrijk: Als je mee wilt doen voor de prijzen (lijkt me duidelijk), heb je een geldig account nodig van netbet / betfirst. Regel dat dus van te voren! Geen account = geen prijzen.

Account aanmaken op Betfirst

Account aanmaken op Netbet

Groetjes,

Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 26-08-2015 14:34 Acties en spellen
in 26-08-2015 14:34 Acties en spellen
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Inschrijving is gesloten zegt de site..
0 Vind ik leuk's
.
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 26 aug. 2015 om 18:01
brojkovic:
Inschrijving is gesloten zegt de site..


Vreemd, hier werkt alles gewoon, althans zo lijkt het. Wil je eens een screenie maken van de foutmelding die je krijgt?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Heel cool, top geregeld. Ik zit erin! :)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 26 aug. 2015 om 18:10
brojkovic:
Inschrijving is gesloten zegt de site..


Hier wordt geroepen dat het een browser dingetje is (?). Er wordt aan gewerkt in ieder geval (y)
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Aangemeld als YoshiTroopOog! (y)
0 Vind ik leuk's
Top, ik ben van de partij, voorspelling al gemaakt :)
0 Vind ik leuk's
ik kom steeds op de home pagina van de site terug als ik op de link klik, ga morgen nog eens proberen zie ;o)
0 Vind ik leuk's
heb me aangemeld als Henkieeeee1
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ik doe ook mee, leuk idee!!!
0 Vind ik leuk's
ik doe mee als Whoopiee

en als voetbalshirt kies ik voor die van Napoli, bestel maar vast ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.