Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verloten freebets op twitter

Leden,
Kleine actie voor vandaag:
Promoot voetbalwedden.net via twitter en maak kans op freebets ter waarde van 10 en 20 euro. Ga naar Twitter en RT onderstaand bericht 2/3 of bedenk zelf een originele tekst. Deze actie loopt tot dinsdag 21 Juni 12:00. Houd voor aankomende dagen ook het forum in de gaten. Hier zal weer een prijsvraag volgen.
Twitter berichten:
[1/3] Promoot voetbalwedden.net en maak kans op #freebets bij #bwin. Wij verloten 2x10 en 2x20 euro. Wat moet je doen? RT bericht 2/3.
[2/3] RT: @NLvoetbalwedden. Voetbalwedden.net is de grootste community in Nederland op gebied van wedden op voetbal wedstrijden.
[3/3] Deze actie loopt tot dinsdag 21 juni 12:00. Elke andere originele tekst is altijd welkom. Vermeld altijd: @NLvoetbalwedden erbij.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 16-06-2011 12:53 Acties en spellen
in 16-06-2011 12:53 Acties en spellen
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
moet je alle 3 berichten retweeten?
0 Vind ik leuk's
12koeto48:
moet je alle 3 berichten retweeten?

Promoot voetbalwedden.net via twitter en maak kans op freebets ter waarde van 10 en 20 euro. Ga naar Twitter en RT onderstaand bericht 2/3 of bedenk zelf een originele tekst. Deze actie loopt tot dinsdag 21 Juni 12:00. Houd voor aankomende dagen ook het forum in de gaten. Hier zal weer een prijsvraag volgen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ook mn kans gewaagd (den_edil) :) twerd tijd dat ik toch es twitteraccount had
0 Vind ik leuk's
Iedereen die nog aan deze actie wil meedoen moet snel zijn: om 00:00 verloopt de actie :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
gelukkigen al bekend?
0 Vind ik leuk's
Je bent er vlot bij Charreke :-) Ben ook wel benieuwd eigenlijk.
0 Vind ik leuk's
marco1964:

De actie loopt tot dinsdag 21 juni 12:00 .
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
marco1964:

De actie loopt tot dinsdag 21 juni 12:00 .

Actie verlengd :p
0 Vind ik leuk's
en afgelopen denk ik
0 Vind ik leuk's
charreke:
en afgelopen denk ik

niks verlengd. ik ga nu zo kijken wie er gewonnen hebben.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.