Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tour de France Fantasy League: doe gratis mee en win prijzen!

Ben jij een absolute wielerkenner op het gebied van de Tour de France? Doe dan gratis mee met onze Fantasy Tour de France subleague en win!

Wat moet je doen?

Stel acht renners op en kies iedere dag een aanvoerder. Registreren en deelnemen is binnen enkele minuten geregeld.

Is deelname gratis?

Deelname is uiteraard gratis.

Wat kan je winnen?

Naast de (dagelijkse) prijzen die door Letour worden aangeboden, dingen de leden van Voetbalwedden.net ook mee om een door ons gesponsorde prijzenpot. Uiteraard doen alleen leden van Voetbalwedden mee om de prijzenpot.

1e plek: Bol.com waardebon t.w.v. €100

2e plek: Bol.com waardebon t.w.v. €50

3e plek: Bol.com waardebon t.w.v. €25

Wat zijn de regels & puntentelling?

Deze kan je vinden in deze reactie (engels).

Hoe kan je je aanmelden?

1. Ga naar de volgende url: https://fantasy.letour.fr/#welcome/register/?parrain=p7usowm&ligue=2320&mdp=JPSAJ
  2. Meld je aan voor het de subleague
  3. Je bent automatisch aangemeld voor de subleague (mits je via de eerder genoemde link naar de pagina bent gegaan)
  4. Laat je gekozen gebruikersnaam achter in dit topic (deze stap overslaan is niet winnen)
  5. Succes!

Let op 1:

De website is in het Frans. Mocht je deze taal niet machtig zijn, kun je rechtsboven op het Engelse vlaggetje klikken.

Let op 2:

Tijdens het registreren zie je nergens dat je je voor onze subleague aanmeld, dit is echter wel degelijk zo. Voltooi je registratie via bovenstaande link en alles komt goed.

9
0
9 likes
Gestart door
Country flagSupport
3-07-2019 09:53 in Acties en spellen
87 reacties

Leuk initiatief! Ik heb wel een wachtwoord nodig om in de Voetbalwedden subpoule te komen.

Bericht gewijzigd door oudebekende op Wed 3 Jul 2019, 09:59.
0
0
0 likes

Ben erbij, heet Richard123!

0
0
0 likes
You only sing when you're winning!
Op wo. 3 jul. 2019, 09:59 schreef oudebekende:

Leuk initiatief! Ik heb wel een wachtwoord nodig om in de Voetbalwedden subpoule te komen.

Wanneer je via de rechtstreekse link gaat, hoeft dit (normaliter) niet.

In ieder geval, dit is het wachtwoord: JPSAJ

1
0
1 likes
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik zit er in hoor. Gebruikersnaam: retsleppa

0
0
0 likes

gebruikersnaam: gilles77

ik had al account en met de link hierboven te klikken gebeurde niet veel (misschien moest ik eerst uitloggen op account van fantasy) maar heb in plaats gezocht bij 'name of the league' onder leagues tab

1
0
1 likes

Heb je maar 120 credits? Dus ong zes renners om te kiezen?

0
0
0 likes

ja 6 goeie en 2 goedkope ongeveer of iets meer middelmatige en slecht enkele goele

1
0
1 likes

Ik ben er ook bij: username jeronimo (duh)

0
0
0 likes
You'll never walk alone!!!!

Mijn droomploegje:

0
0
0 likes
You'll never walk alone!!!!

Leuk initiatief! Ik doe mee. Gebruikersnaam: Wesley1240

0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal