Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel de Klassieker & win €100 speelgeld! (Alleen NL)

Voorspel de Klassieker & win ..!

(Deze actie is alleen voor Nederlanders)



Zondag is het dan eindelijk zover: Ajax - Feyenoord! In de tiende speelronde van de Eredivisie ontmoeten de twee rivalen elkaar in deze Klassieker. Met PSV als koploper zullen beide clubs aan een gelijkspel niets hebben, de strijdlust zal er dus goed in zitten! Welke topper zal aan het langste eind trekken? Speciaal voor dit spektakel hebben we een winactie opgezet waarbij jij kans kunt maken op maar liefst ?100 speelgeld bij Betfirst!

 

Raad jij de uitslag van Ajax - Feyenoord en de minuut waarin het eerste doelpunt valt? Dan maak jij kans op ?100 speelgeld bij Betfirst!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij Betfirst en maak gebruik van de aantrekkelijke welkomstbonus van ?200!
  2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor zondag 28 oktober 14:29 jouw voorspelling in dit topic. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:

  • Uitslag: Ajax wint
  • Minuut eerste doelpunt: 21e minuut

 

Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


De winnaar wordt maandag 29 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Zet hem op!

 

Voorwaarden:


  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de aantrekkelijke welkomstbonus van ?200!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden en het dichtste bij de correcte minuut zit waarin het eerste doelpunt valt wint ?100 speelgeld bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 28 oktober 14:29
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 26-10-2018 09:22 Acties en spellen
in 26-10-2018 09:22 Acties en spellen
85 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

3-1 32' minuut

0 Vind ik leuk's

Ajax wint

39ste minuut

0 Vind ik leuk's

Feyenoord wint

33e minuut

0 Vind ik leuk's

Ajax wint

37e minuut

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Ajax wint

11de minuut

0 Vind ik leuk's

ajax

43ste minuut

0 Vind ik leuk's

Ajax wint

21e minuut

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.