Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voorspel San Marino - België & win een €100 waardebon! (Ladbrokes)

Voorspel San Marino - België & win een ?100 waardebon! (Ladbrokes)

(Alleen geldig voor Belgische leden)

 

Ladbrokes is onze bookmaker van de maand, en daarom hebben wij samen met deze bookmaker een exclusieve winactie voor je opgezet! Morgenavond komen de Rode Duivels weer in actie in de strijd om hun ticket voor het EK 2020! Wat wordt de uitslag? Laat jouw prono achter en maak kans op een Bol.com waardebon t.w.v. ?100!

 

Prijsvraag: voorspel de uitslag van San Marino - België en maak kans op een Bol.com waardebon van ?100! 

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Maak een account aan bij Ladbrokes en pak deze bookmaker van de maand welkomstbonus:


2. Belangrijk: voeg jouw Ladbrokes gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats vóór vrijdag 6 september tot 20:45 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: 2-1).

4. Bekijk maandag 9 september 2019 in dit topic of jij hebt gewonnen!


?

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Ladbrokes account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de exclusieve 200% free bet bonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint een ?100 waardebon van Bol.com. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • De prijs wordt in de eerste week van oktober 2019 uitgereikt
2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-09-2019 15:10 Acties en spellen
in 5-09-2019 15:10 Acties en spellen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

0-8

Bericht gewijzigd door Maestroman op Fri 6 Sep 2019, 10:01
0 Vind ik leuk's

oeps niet 9-0 maar 0-9


1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.