Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Australian Open Poule (gratis deelname): €500 aan prijzen!

Beste leden!


We hebben de feestdagen nog maar net achter de rug, maar we gaan rustig door met het weggeven van prijzen. Voor alle tennisliefhebbers (en andere geïnteresseerden) hebben we net als voorgaande jaren een Australian Open Poule aangemaakt op Scorito.com. Deze is toegankelijk voor Nederlandse én Belgische leden van Voetbalwedden.net. Deelname is uiteraard weer volledig gratis en de prijzenpot bedraagt maar liefst ?‚?500!


Lees hier de voorbeschouwing op het toernooi.



De spelregels

Tijdens het toernooi kun je per ronde punten verdienen naarmate jouw spelers verder komen in het toernooi. Hierbij geldt dat een speler uit een lagere categorie meer punten oplevert, dan een speler uit een hogere categorie. Bovendien nemen de punten per ronde toe.


Bijvoorbeeld:

Een overwinning van een A-speler in ronde 1 levert je 10 punten op, maar met een D-speler verdien je in die zelfde ronde 60 punten in geval van winst.

Een overwinning van een A-speler in de kwartfinale levert je 60 punten op, maar met een D-speler verdien je in die zelfde ronde 200 punten in geval van winst.


Niet geheel onbelangrijk; wat valt er te winnen?

Naast het eindklassement zijn er rondeprijzen te verdienen. De rondeprijs gaat naar het lid dat de meeste punten verzameld heeft in de ronde. In het eindklassement worden alle punten - uiteraard - bij elkaar opgeteld.


Rondeprijzen (?‚?175)

Ronde 1: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon

Ronde 2: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon

Ronde 3: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon

Ronde 4: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon

Kwartfinale: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon

Halve finale: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon

Finale: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon


Bij een gelijk aantal punten zal er worden geloot om de winnaar te bepalen. De prijzen worden na afloop van het spel verwerkt.


Eindklassement (?‚?325)

#1: ?‚?200 MediaMarkt cadeaubon

#2: ?‚?100 MediaMarkt cadeaubon

#3: ?‚?25 MediaMarkt cadeaubon


Bij een gelijk aantal punten zal er worden geloot om de winnaar te bepalen. De prijzen worden na afloop van het spel verwerkt.


Hoe doe je mee?

Doorloop de volgende stappen om je deelname te bevestigen en kans te maken op één van die mooie prijzen!


1. Meld je direct aan via deze link.

2. Laat je Scorito gebruikersnaam achter in dit topic.

3. Wij zullen je binnen 72 uur accepteren indien je je Scorito gebruikersnaam hier achter gelaten hebt.


Game on!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 4-01-2018 15:35 Acties en spellen
in 4-01-2018 15:35 Acties en spellen
203 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik zou graag deelnemen :)

Scorito naam: arnor1990

0 Vind ik leuk's

Scorito naam: Svenchenko

0 Vind ik leuk's

Leuk!


Scorito naam : jobbeekers

0 Vind ik leuk's

Leuk! ook ik doe mee.


Scorito naam: Soccerqueen89

0 Vind ik leuk's

Nice!


Scorito naam: West Bob United

0 Vind ik leuk's
West Ham United champions of England 2020/2021

Scorito naam: benibet

0 Vind ik leuk's

il sapientone

0 Vind ik leuk's

Mooi!

Scoritonaam : Berg10

0 Vind ik leuk's

Lleyton Hewitt doet ook mee

1 Vind ik leuk's

Gebruikersnaam: Palli10

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.