Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW EKSPEL: Win vette prijzen tijdens het EK in Frankrijk!



Het EK begint over een dikke week!

Hoewel Nederland schittert door afwezigheid.. is het EK uiteraard wel hét toernooi om deze zomer naar uit te kijken. Alleen al omdat de Belgen wél gewoon aanwezig zijn op dit prachtige podium. Met 24 teams wordt het sowieso een toernooi om van te smullen. Wint Duitsland na het WK ook direct het EK? Wat doet titelverdediger Spanje? En komen er nog verrassingen?

Kortom: het lijkt weer een lekkere sportzomer te worden!

Om het EK nog iets spannender te maken hebben we een briljant EKSPEL ontwikkeld. Uiteraard gratis én uiteraard met een gigantische prijzenpot (t.w.v. ruim €10.000)!

Speluitleg

- Iedere deelnemer start met een fictief startbedrag van 300 euro
- Tijdens het EK probeer je dit bedrag te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van het EK
- De twintig beste Nederlandse spelers én de twintig beste Belgische spelers van het algemeen klassement ontvangen hun winnings* uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).

*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.

Favoriet team

- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 10 tot 25%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.

Subleague’s

Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)

May the best (wo)man win!

Doe direct gratis mee!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dit ziet er de max uit!
0 Vind ik leuk's
Dit ziet er top uit!
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit, één puntje er doen 24 landen mee i.p.v. 32 ;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 31 mei 2016 om 10:49
vanstriean:
Ziet er goed uit, één puntje er doen 24 landen mee i.p.v. 32 ;-)


Haha :-) Aangepast! Thanks.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Top actie!! Denise komen er nog stortingsbonussen voor het ek? :)
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 31 mei 2016 om 11:16
totomaster:
Top actie!! Denise komen er nog stortingsbonussen voor het ek? :)


We houden onze ogen en oren open voor bonussen, maar dan moet 't uiteraard wel een leuke en haalbare bonus zijn (Y).

Overigens hebben we al wel een overzichtje gemaakt van alle bookie-deals tijdens het EK. Als jullie zelf nog iets voorbij zien komen, post 't gerust!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Dit is weer awesome, minisite ziet er top uit, chapeau!

Nu die goede bets uitzoeken ;)
0 Vind ik leuk's
Leuke actie voetbalwedden! Orgineel ook zo met die bets per wedstrijd ipv de normale poultjes. Alleen een vraagje, hoe pas je geplaatste bets aan?
Is dit mogelijk?
0 Vind ik leuk's
Avatar denise92
denise92 Topic starter Geplaatst 31 mei 2016 om 13:10
blackflags:
Leuke actie voetbalwedden! Orgineel ook zo met die bets per wedstrijd ipv de normale poultjes. Alleen een vraagje, hoe pas je geplaatste bets aan?
Is dit mogelijk?


Weddenschappen die je plaatst kun je niet meer aanpassen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wat een super actie! (y)
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.