Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Next Top Better (December kalender)

Ik zie in de December Kalender de volgende actie (onderaan) staan: VW Next Top Bette (scoren met je gun factor). Leuke actie om stemmen van andere leden te moeten verzamelen, maar dan rijst de volgende vraag bij mij op. Hoe dan? Ik ken hier nog niet heel veel mensen maar stemmen verzamelen doe ik graag.


Dus mijn vraag aan iedereen: wie wil er op mij stemmen én wat moet ik daar eventueel voor doen? Kom maar door met de voorstellen.


De prijzen, laat mij maar op het Cruijff plekje terecht komen :)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeronimo
Country flagjeronimo in 2-12-2017 09:11 Acties en spellen
in 2-12-2017 09:11 Acties en spellen
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gaan we hier nou serieus topics voor aanmaken?

Volgens mij hoor je stemmen te krijgen op wat je hebt bijgedragen aan de community en niet omdat je nu evt. wat extra's wilt doen om stemmen te vergaren.


Leuk idee van VW overigens, maar gezien het aantal actieveleden ben ik benieuwd of er een hoop meegedaan wordt!


1 Vind ik leuk's

Ik ben het helemaal met je eens maar dat is lastig als je nog niet zo lang actief bent. Ik probeer het op de ludieke manier, ieder zijn ding. Als er geen animo voor is merk ik dat snel genoeg

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Een hele leuke actie inderdaad! Ik ben er nog niet helemaal over uit aan wie ik mijn punten schenk, maar zal ook jou overwegen ;-)

1 Vind ik leuk's
Forum ondertitel(24/250)

Succes mannen

1 Vind ik leuk's

Speciale actie haha, Veel succes iedereen ;)

1 Vind ik leuk's
Op za. 2 dec. 2017, 14:19 schreef jeronimo:

Ik ben het helemaal met je eens maar dat is lastig als je nog niet zo lang actief bent. Ik probeer het op de ludieke manier, ieder zijn ding. Als er geen animo voor is merk ik dat snel genoeg

Zeker een leuk idee, maar ik denk dat als iedereen zijn eigen topic gaat maken om stemmen te werven het forum er niet echt beter op wordt ;)

Misschien beter om bijv in de chat of op je tijdlijn tips te geven en bij veel goede tips mensen je met een stem kunnen belonen?

Bericht gewijzigd door donnynedved op za 2 dec. 2017, 19:14
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Op za. 2 dec. 2017, 20:13 schreef donnynedved:
Op za. 2 dec. 2017, 14:19 schreef jeronimo:

Ik ben het helemaal met je eens maar dat is lastig als je nog niet zo lang actief bent. Ik probeer het op de ludieke manier, ieder zijn ding. Als er geen animo voor is merk ik dat snel genoeg

Zeker een leuk idee, maar ik denk dat als iedereen zijn eigen topic gaat maken om stemmen te werven het forum er niet echt beter op wordt ;) Misschien beter om bijv in de chat of op je tijdlijn tips te geven en bij veel goede tips mensen je met een stem kunnen belonen?

Daar zit ook zeker wat in. Misschien is dit topic in te stellen als een algemener topic waar iedereen zijn ludieke acties mbt de VW Next Topbetter kan plaatsen. Misschien word dit dan wel een soort van promo-topic waar je jezelf kan promoten. Ofzo. Schiet er maar op.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Tussenstandje... daar sta je dan op plekje 14... spekkoper.


1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Jeronimo, nog twee plaatsen zakken en je hebt de hoofdprijs! Ik zal niet op je stemmen

0 Vind ik leuk's
Forum ondertitel(24/250)
Op zo. 3 dec. 2017, 12:48 schreef eendaan:

Jeronimo, nog twee plaatsen zakken en je hebt de hoofdprijs! Ik zal niet op je stemmen

Strategisch, ik vind het allemaal goed. De weg naar de prijzen is nog lang.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.