Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW presenteert boek: Wedden op voetbal (PRE-SALE + WINACTIE)

Wij presenteren met trots: Wedden op voetbal!



Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. Het leidt je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal. Van het financiële plaatje tot en met de psychologische valkuilen. Met dit eerste complete wedboek wordt wedden niet alleen een kwestie van geluk, maar ook van wijsheid.


Uiteraard willen we dit heugelijke feit met jullie vieren. Naast de pre-order korting van ?‚?5 (actieprijs: ?‚?14,99, normaliter ?‚?19,99!) en gratis verzending, geven we ook nog eens drie boeken gratis weg!


Hoe bestel ik het boek?

  1. Ga naar weddenopvoetbalboek.nl
  2. Klik op de groene knop ?€˜Koop nu voor de pre-sale prijs?€™
  3. Bestel het boek
  4. Ontvang in de tweede week van november jouw boek!


--------------------------------------------------------------------


Winactie (3x!)


Raad hoe vaak het woord ?€˜weddenschap?€™ in het boek voorkomt en win een gratis exemplaar!


Hoe doe ik mee aan de winactie?

  1. Raad hoe vaak ?€˜weddenschap?€™ in het boek voorkomt ('weddenschappen' en 'combi-weddenschap' tellen dus ook!)
  2. Plaats je voorspelling als reactie in dit topic (bijvoorbeeld 777 keer)
  3. That?€™s it!


Voorwaarden:

  • Inzendingen kunnen tot en met 3 november 2019, 23:59 uur worden doorgegeven
  • ?‰én keer deelnemen per persoon
  • De drie mensen die het dichtste bij correcte aantal zitten, ontvangen het boek. Bij een gelijke stand kijken we naar het moment van inzending
  • De winnaars worden in de week van maandag 4 november bekendgemaakt in het openingsbericht in dit topic
  • Wij nemen zelf contact op met de winnaars voor het opvragen van adresgegevens

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 16-10-2019 14:38 Acties en spellen
in 16-10-2019 14:38 Acties en spellen
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

292 keer (geteld)

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

118 keer

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.