Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10 vervallen na dood Morosini

Naar aanleiding van de dood van een speler uit de B serie , zijn alle matchen in Italie afgelast
En aangezien er deze week 4 matchen uit serie A in het VW10 spel staan ( die dus ook afgelast zijn ) en als ik de voorwaarden en vragen lees over VW10 spel (zie : wat gebeurd er als een wedstrijd is afgelast ??? ) , veronderstel ik dat VW10 spel deze week niet doorgaat ???
Kan iemand van admin dit bevestigen ????
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 15-04-2012 09:28 Acties en spellen
in 15-04-2012 09:28 Acties en spellen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lezen draco:
[quote]Wat gebeurd er als een wedsrtijd is afgelast?
Wanneer er een wedstrijd afgelast of gestaakt is/word dan zal deze wedstrijd niet meegenomen worden in de scores. In dat geval gaat het niet om 10 wedstrijden maar om 9 wedstrijden. Indieen er tijdens een speelronde meer dan 2 wesdtrijden worden gestaakt of niet worden uitgespeeld beslist dan komt de volledige speelronde te vervallen
Goedemorgen Draco (y)
0 Vind ik leuk's
Wat Draco aangeeft is voor de volle 100% juist. Het is niet anders...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
En dit is dan de reactie van "Comeyer"
0 Vind ik leuk's
draco:
En dit is dan de reactie van "Comeyer"

mmm.. beetje ongepast ...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
=> Wat gebeurD er als een wedstrijd is afgelast
My eyes! It burns! ;-)
0 Vind ik leuk's
Triest ventje die Comeyer, echt heel sneu
0 Vind ik leuk's
Almost Home
Je zou bijna denken dat die ook uit Utrecht komt. Dat kennen wij hier namelijk wel dit soort ´zwarte humor´ (en) het shockeren puur om het shockeren zelf.
0 Vind ik leuk's
-
Schenk hier nou geen aandacht aan mannen. Buiten dat is de vw10 id vervallen. Zie mail. Ik gooi hier een slotje op!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.