Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wimbledon Game: Met dikke vette prijzenpot! #UPDATE


Beste leden,


Wimbledon staat op punt van beginnen! De hoogste tijd om daar een hele toffe game aan te hangen - met uiteraard een dikke vette prijzenpot, gesponsord door Netbet en Betfirst.


Hoe werkt de sportpoul?

Je stelt een team samen met een beperkt budget. Per ronde ontvang je punten voor je spelers. Diegene die de meeste punten pakt, wint de game. Simpel zat toch? Daarnaast wordt er per ronde een winnaar bekendgemaakt. Je kunt dus tot het einde van het spel meedoen voor één van de prijzen, ook als je al een straatlengte achter ligt :-).


Kan ik gratis meedoen?

Absoluut! Er zitten geen kosten aan verbonden.


Wat kun je winnen?


De nummer 1 ontvangt een officiële Wimbledon Polo, een voetbalshirt naar keuze en een tablet (we tab700)

De nummers 2 t/m 5 ontvangen een voetbalshirt naar keuze

De nummers 6 t/m 9 ontvangen een tablet (we tab700)


Per ronde wordt er ook een rondewinnaar bekendgemaakt, hij of zij wint €75,- speelkrediet bij bookmaker netbet / betfirst.


Belangrijk: Mochten er leden een gelijk aantal punten hebben aan het einde van een ronde, dan verloten we de prijs onder de kandidaten.

Welke spelers moet je opstellen?

Tennis-guru Timbarrett schrijft briljante voorbeschouwingen over tennis. Wellicht dat je daar al de nodige inspiratie uit kunt halen ;-).


Meedoen aan één of beide sportpoules?

Je kunt aan beide poules meedoen, zowel deze als de Tour de France game. Wel worden alle leden door ons handmatig gecontroleerd en geaccepteerd. Zorg er dus voor dat je een (vrijwel) identieke gebruikersnaam gebruikt als je huidige Voetbalwedden username. Dat maakt het voor ons wat makkelijker controleren :-)


Belangrijk: Als je mee wilt doen voor de prijzen (lijkt me duidelijk), heb je een geldig account nodig van Betfirst of Netbet. Regel dat dus van te voren! Geen account = geen prijzen.


Account aanmaken op Betfirst

Account aanmaken op Netbet


Direct aanmelden voor de sportpoule

Schrijf je gelijk in voor de Wimbledon Poule


Tot wanneer kan ik mij inschrijven?

Je kunt je inschrijven tot maandag 29 juni 12:30 uur. [/b]


Vragen?

Stel ze in deze topic!


Huidige spelers

Via Scorito > Poule Dashboard > Wimbledon kun je zien of je bent toegevoegd aan de poule.


Succes!

Denise

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denise92
Country flag denise92 in 18-06-2015 11:39 Acties en spellen
in 18-06-2015 11:39 Acties en spellen
207 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb me aangemeld! :)
0 Vind ik leuk's
Leuk!! Ik ben ook van de partij.
0 Vind ik leuk's
Ik kan uiteraard ook niet achterblijven
0 Vind ik leuk's
Leuke actie!
Aangemeld als: Just4funVW
0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen
Ik doe mee, ook al volg ik tennis totaal niet ;-)
0 Vind ik leuk's
Mooi, ik doe ook mee! (y) goeie actie. Kan niet veel slechter dan Roland garros gaan :p
0 Vind ik leuk's
Aangemeld : dean1234
0 Vind ik leuk's
Aangemeld met scorito naam: Geboren Als Winnaar. Heb er zin in!
0 Vind ik leuk's
ik ben er bij! Ospro is de naam
0 Vind ik leuk's
Ik doe mee onder de naam ronald26
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.