Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Win iedere dag 3 freebets voor Bwin via Twitter

Wil jij gratis weddenschappen ontvangen bij Bwin, doe dan mee met onze Twitter actie. Iedere dag verloten wij 3 freebets ter waarde van 5 euro via onze twitter account. Jij kan deze winnen door op de onderstaande manier mee te doen. Vragen kan je in dit topic stellen of natuurlijk via Twitter.
De winnaars maken wij iedere dag bekend via onze twitter account. Iedereen met een Twitter account kan meedoen met deze actie. Deze actie loopt tot 8 maart 2011.
Hoe doe je mee?
1. Volg ons via: www.twitter.com/vw_net
2. Twitter onderstaand bericht naar jouw vrienden:
Twitter onderstaand bericht:
Win gratis weddenschappen voor Bwin. Ook kans maken? Volg @vw_net, RT dit bericht en maak kans! http://bit.ly/goQHQp
Hou onze twitter account dus goed in de gaten :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
in 28-02-2011 14:04 Acties en spellen
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Leuk man ik doe mee!
@vonloite, heb ik het goed gedaan ja he?
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Ja, heb je goed gedaan alleen hebben we de tekst aangepast. Kan je ons laatste bericht retweeten?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ah leuk ;)
is dit zo goed, vonloite?
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Ik kan niet van iedereen zie wie wie is. Maar als je retweet maak je elke dag op 1 van de drie freebets.
barcaportzz:
Ah leuk ;)
is dit zo goed, vonloite?

bedankt alvast!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Leuke actie trouwens :P Nu maar hopen dat er weinig mee doen XD
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Je kunt het van 2 kanten zien he! Als er meer mensen meer doen komt er meer aandacht voor deze website en komen er dus meer bezoekers. Voor bwin en andere bookmakers wordt het dus interessanter om deze site te sponsoren door middel van prijsvragen zoals deze. Eens kijken of ik ook mee ga doen.
0 Vind ik leuk's
Wat is twitter? hehehehe
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
Onder welke steen leef jij zeg :o
Dat je het niet hebt is geen schande, maar je hebt er toch vast wel een keer van gehoord?
Laatst had je ook al een aardig 'dom' topic geopend om te vragen wat vrienden zijn op deze site betekent :p
0 Vind ik leuk's
@ Vonloite, ik heb het bericht ook retweet maar weet niet of het goed is zodat ik meedoe met dit'spel' , kan je dat even bekijken,,:P naam: giacalione
0 Vind ik leuk's
=

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.