Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Aanstaande wetswijziging online wedden in 2020/2021

Er komt een belangrijke wetswijziging aan met betrekking op online wedden. Op deze pagina vind je een aantal artikelen over de voor- en nadelen van de mogelijke wetswijziging.


Ben jij het eens met deze wetswijziging? Zie jij voordelen of denk je dat het juist negatief uitpakt voor ons als wedder?

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-10-2018 08:51 Algemeen
in 29-10-2018 08:51 Algemeen
84 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hoe doet de site voetbalwedden het eigenlijk, aangezien er veel commotie is met betrekking tot het Nederlandse gokken.

Veel sites die bijvoorbeeld voetbal odds vergelijken bij bepaalde bets. Worden tegenwoordig uit de lucht gehaald!


3 Vind ik leuk's
Money!

"Vanwege de huidige wetgeving in Nederland omtrent online kansspelen wordt er momenteel geen reclame gemaakt en worden er geen bookmakers getoond op xxxxxxxx.nu.

Verwacht wordt dat begin 2020 de vernieuwde wetgeving omtrent kansspelen in Nederland van start zal gaan. Houd onze website in de gaten!"

Bericht gewijzigd door pjotros_m op wo 9 jan. 2019, 19:31
0 Vind ik leuk's
Op wo. 9 jan. 2019, 20:31 schreef pjotros_m:

"Vanwege de huidige wetgeving in Nederland omtrent online kansspelen wordt er momenteel geen reclame gemaakt en worden er geen bookmakers getoond op xxxxxxxx.nu.

Verwacht wordt dat begin 2020 de vernieuwde wetgeving omtrent kansspelen in Nederland van start zal gaan. Houd onze website in de gaten!"

Oh oke bedankt voor de reactie

maar op deze site wordt er toch ook reclame gemaakt voor bookmakers? Hoezo kan het hier dan wel?


0 Vind ik leuk's
Money!
Op wo. 9 jan. 2019, 20:36 schreef Bobvdwoude:
Op wo. 9 jan. 2019, 20:31 schreef pjotros_m:

"Vanwege de huidige wetgeving in Nederland omtrent online kansspelen wordt er momenteel geen reclame gemaakt en worden er geen bookmakers getoond op xxxxxxxx.nu.

Verwacht wordt dat begin 2020 de vernieuwde wetgeving omtrent kansspelen in Nederland van start zal gaan. Houd onze website in de gaten!"

Oh oke bedankt voor de reactie

maar op deze site wordt er toch ook reclame gemaakt voor bookmakers? Hoezo kan het hier dan wel?


Geen idee. Waarom zijn peren groen en bananen geel? Ook geen idee.

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Is het echt reclame dat VW maakt voor bookmakers? Ik bedoel, betalen bookmakers VW om hier vermeld te worden?

Lijkt me dat het meer een overzicht is om de community te informeren meer dan om spelers te lokken naar bepaalde bookies.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Waarom zou je je afvragen hoe of wat VW doet. Alles wat ze doen of aanbieden is in je voordeel namelijk en vooral belangrijk: Vrijblijvend. Nu we het er toch over hebben, misschien wel wat meer aandacht aan responsible gaming hierzo...

Bericht gewijzigd door altaidpech op za 19 jan. 2019, 18:08
0 Vind ik leuk's

https://www.eerstekamer.nl/nieuws/20190205/schorsing_debat_online_gokken_en


Gister is de plenaire vergadering geweest. Meer info vind je boven in de link.


Tot nu toe lijkt het voor mij wel positief.

0 Vind ik leuk's

Het wetsvoorstel is nu aangenomen. Weet iemand wat dit nu te betekenen heeft voor het spelen op sites als betfair of belgische sites?


Ik zou gewoon graag willen blijven spelen namelijk haha.

2 Vind ik leuk's

Ik ben ook erg benieuwd wat de gevolgen zijn voor het kunnen spelen op de Betfair Exchange. Geen zin om die op illegale wijze te betreden.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.