Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Achievements

Zie net dat er weer een verandering is geweest. Mis ineens 1000 punten .Hebben meer mensen dit, en wat is de reden daarvoor?

0
0
0 likes
Gestart door
Country flagmagic-ap
18-10-2021 11:06 in Algemeen
5 reacties

Ach wat kan jou die achievements schelen man😂😂😂

1
0
1 likes

Die achievements kunnen mij gestolen worden

1
0
1 likes

Sommige achievements waren dubbel geteld, staan nu weer goed vernam ik van @support

0
0
0 likes
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Lang leve de achievements! Soms zie je ineens weer een dwaas op allerlei oude forum topics reageren om iets te behalen.. ik heb het nooit begrepen 😕

0
1
0 likes
  • Op 18 Oct 2021, 19:45 schreef Country flagzolekalseenmandje

Lang leve de achievements! Soms zie je ineens weer een dwaas op allerlei oude forum topics reageren om iets te behalen.. ik heb het nooit begrepen 😕

Niet zo piepen joh, zuurpruim

0
0
0 likes
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal