Esports
Ik wil graag op esports(csgo) wedden, maar ik heb tot nu toe sinds de regulering in Nederland geen enkele bookmaker dit zien aanbieden. Kent iemand een bookmaker die esports aanbiedt?
Je kan een account aanmaken bij Sportmarket of bij een crypto bookmaker.....Dit is echter niet legaal allemaal, maar je moet wat met de huidige pauperzooi in de aanbieding.De overheid heeft het gehele wedden compleet verneukt in Nederland.
Wedden op esports is verboden sinds regulering... Woon je toevallig dicht bij een landsgrens in de buurt?
Ik wel (Duitsland), waarom? Ben namelijk ook aan het wachten op het eSports aanbod. Zal dit dan voor altijd verboden zijn in NL?
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen