Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Eurosong 2023

Komt er hier nog een uitgebreide voorbeschouwing op Eurosong zoals elk jaar?

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yellowboy
Country flagyellowboy in 22-03-2023 18:41 Algemeen
in 22-03-2023 18:41 Algemeen
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ben wel een groot fan, hoop met je mee!

1 Vind ik leuk's

Terechte vraag! We gaan even kijken of we een uitgebreide voorbeschouwing kunnen laten schrijven door een fan/kenner van het Eurovisie songfestival. Volgende week komen we hier op terug! 🎤💃

4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Wat mij betreft slaan we dit over

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
  • Magic-ap (28-03-2023 12:06) Citatie verwijderen

    Wat mij betreft slaan we dit over

Het lijkt me niet zo eenvoudig om dit te doen(((

0 Vind ik leuk's
  • Support (24-03-2023 08:55) Citatie verwijderen

    Terechte vraag! We gaan even kijken of we een uitgebreide voorbeschouwing kunnen laten schrijven door een fan/kenner van het Eurovisie songfestival. Volgende week komen we hier op terug! 🎤💃

Niemand gevonden??

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
  • Yellowboy (14-04-2023 16:50) Citatie verwijderen

    Niemand gevonden??

We hebben op het moment inderdaad geen kenner die hier een uitgebreide voorbeschouwing voor zou kunnen schrijven. Als we dit zouden doen dan willen we ook zeker weten dat hij kwalitatief in orde is, vandaar dat we toch de overweging hebben gemaakt om dit jaar geen uitgebreide voorbeschouwing te publiceren.


Wellicht dat wij nog wel een prijsvraag organiseren, deze zie je dan vanzelf voorbij komen!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Zweden moest winnen . Volgend jaar is het 50 jaar geleden dat Abba won. De publieksjury koos voor Finland met het nr cha cha cha. Terwijl de jury er veel minder ptn aan gaf.

https://songfestival.be/liverpool-2023/dit-is-volledige-uitslag-songfestival-2023/

1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.