Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis VW-APP in de iPhone & Google play store!

Beste leden,


De tijd van moeilijk friemelen en inzoomen op je smartphone om VW goed te kunnen lezen is voorbij! Jullie hebben al vaker aangegeven in een ideale wereld je favoriete VW-community als app vanaf je smartphone te willen volgen... En ja, u raad het al...de vlag hangt uit op VW-HQ!


Na lange tijd jullie gebeden te hebben gehoord om een VW-APP te lanceren, zijn we een aantal maanden geleden aan het bouwen geslagen! Na veel bloed, zweet en tranen is vandaag het feestelijke moment aangebroken om jullie de eerste versie van de gratis APP te presenteren! Mijlpaaltje, it is!


Android versie

Thanks Steve, we staan vanaf heden in je digitale iPhone winkel. Maar wij Android gebruikers dan? Geen stress! Er wordt op moment van schrijven hard gesleuteld aan de Android versie, deze zal hopelijk binnen 2 weken ook beschikbaar zijn.


Feedback

Een nieuwe app betekent helaas ook vaak het ontdekken van kleine kinderziektes. Kom jij dingen tegen die niet goed gaan of mis je essentiele onderdelen? Laat het ons weten en geef je feedback in dit forum topic, onze dank is groot! Samen werken aan een handige app.


De voordelen op een rij

Dagelijks Wedtips

Dagelijks gratis de beste tips van experts om op te wedden, te sorteren op aantal meespelers, odd hoogte, wed type en meer.


Voorbeschouwingen

Deskundige voorbeschouwingen, geschreven door ervaren wedders die hun kennis en kunde met de community delen. Inclusief relevante statistieken, meten is weten!


Drukbezette Chat

De chat, een populair en onmisbaar onderdeel waar allerhande actuele kennis rondom wedden wordt uitgewisseld. De kracht van kennisdeling.


Hoogste odds

Bij iedere weddenschap die je wilt afsluiten, worden de aanbieders (mobiele bookmakers) getoond die je weddenschap tegen de hoogste odd aan kunnen bieden


Tips & Tricks

Interessante artikelen over wedden op voetbal, gesorteerd op niveau waarop je speelt van beginner tot expert. Weetjes die je niet wilt missen!


Download voor je iphone

https://itunes.apple.com/nl/app/voetbalwedden/id883220881?mt=8


Download voor je android

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vw.app


Gr. Cappie

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-capitano
Country flagvw-capitano in 19-06-2014 12:22 Algemeen
in 19-06-2014 12:22 Algemeen
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik verlang tot het uitkomt op Android. Fantastisch werk (y)
0 Vind ik leuk's
Een goede site, heeft uiteindelijk ook een app nodig. Goed werk!
0 Vind ik leuk's
Uitstekend gedaan! Hulde
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Ik verlang tot het uitkomt op Android. Fantastisch werk (y)


Ik wacht ook met smart op de Android versie. (y) Het zal op mobiele applicaties in ieder geval stukken sneller surfen worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Geen forum op de app?
0 Vind ik leuk's
snippo:
Geen forum op de app?


Dit zal in een volgende versie zeker ingebouwd gaan worden, voor nu hebben we hard gewerkt aan de basis functies om jullie sneller met een eerste werkzame app te bedienen (y)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Fijne app! Is het in de toekomst ook mogelijk om het forum gebruiken via de app?
0 Vind ik leuk's
-
thisizgame:
Fijne app! Is het in de toekomst ook mogelijk om het forum gebruiken via de app?


Dit zal in een volgende versie zeker ingebouwd gaan worden, voor nu hebben we hard gewerkt aan de basis functies om jullie sneller met een eerste werkzame app te bedienen (y)

Leuk dat jullie allen testen en dank voor eerste reacties!
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
-Ik wilde net een tip (Bosnie - Iran) 'meespelen', dus ik click op 'plaats in mijn tips' en vervolgens plaatst hij deze tips automatisch met een 7/10 stake. Volgens mij heb ik dit niet kunnen aangeven voor welke stake ik wilde spelen. Misschien even een mogelijkheid geven om iemand zn stake te laten bepalen?

- Vervolgens de tip van Japan - Griekenland 1 meegespeeld maar deze komt nu niet bij mij tips te staan? Dus ik denk ik kijk via de website, staat deze tip niet en als ik deze opnieuw wil spelen dan staat er:
"U heeft voor deze wedstrijd al een tip van dit type (1x2, Double chance, Asian Handicap of Draw no Bet) geplaatst. Deze type weddenschappen hebben een mogelijke overlap."



-Bij artikelen (bv. Wanneer ben je gokverslaafd?) zie ik 6 reacties staan maar deze zijn niet zichtbaar.

-Kzag vw-capitano met een chat bericht maar ik krijg mn tekst niet getypt in de app :P

Verder ziet het er hartstikke goed uit (y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Ik wilde net een tip (Bosnie - Iran) 'meespelen', dus ik click op 'plaats in mijn tips' en vervolgens plaatst hij deze tips automatisch met een 7/10 stake. Volgens mij heb ik dit niet kunnen aangeven voor welke stake ik wilde spelen. Misschien even een mogelijkheid geven om iemand zn stake te laten bepalen?


Klik eerst op een tip en dan krijg je 3 tabbladen, daar kan je de tip bewerken voordat je deze plaatst. Mogelijk is dit inderdaad niet duidelijk in het begin. Gaan we wat mee doen in de update!

onzemichael:
Vervolgens de tip van Japan - Griekenland 1 meegespeeld maar deze komt nu niet bij mij tips te staan?

Had je deze via de app of via de website geplaatst?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.