Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Idee voor prijsvraag?

Beste leden,
Voor een maand terug won ik de freeroll van voetbalwedden.net op bwin. Nou lijkt het mij en de rest van voetbalwedden leuk dat er iets met dit gewonnen bedrag gebeurt in de vorm van een prijsvraag. Dan blijft het in elk geval in de familie :). Maar welke prijsvraag? Ik hoor het graag van jullie. Inzendingen graag tot a.s. maandag 09:00 in dit topic.
Fijn weekend en veel bet geluk!
vonloite
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 11-03-2011 22:59 Algemeen
in 11-03-2011 22:59 Algemeen
27 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Maar de tickets die werden gewonnen met de freeroll zijn toch uitsluitend bestemd voor wie een ticket won ? En kunnen toch niet zomaar aan andere Bwin leden gegeven worden ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
We maken er een bedrag van voetbalfan. Geen ticket. Wij vinden het leuk om er toch nog voor te zorgen dat de prijs naar één van de leden gaat. Ik als crew member hoef de prijs niet en daarom leek mij dit een leuk initiatief.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Jullie kennen het spel Online Soccer Manager(OSM) denk ik wel.
Misschien is het een leuk idee om een competitie te startten.
1ste; 50 Euro
2e; 25 euro
3e 10 euro
Bekerwinnaar; 15 euro.
Is in totaal 100 euro, ik zet er maar wat prijzen neer, maar het gaat om het idee en dat is wel duidelijk volgens mij. :)
0 Vind ik leuk's
kieft8:
Jullie kennen het spel Online Soccer Manager(OSM) denk ik wel.
Misschien is het een leuk idee om een competitie te startten.
1ste; 50 Euro
2e; 25 euro
3e 10 euro
Bekerwinnaar; 15 euro.
Is in totaal 100 euro, ik zet er maar wat prijzen neer, maar het gaat om het idee en dat is wel duidelijk volgens mij. :)

met gelijke teams dan?
0 Vind ik leuk's
kieft8:
Jullie kennen het spel Online Soccer Manager(OSM) denk ik wel.
Misschien is het een leuk idee om een competitie te startten.
1ste; 50 Euro
2e; 25 euro
3e 10 euro
Bekerwinnaar; 15 euro.
Is in totaal 100 euro, ik zet er maar wat prijzen neer, maar het gaat om het idee en dat is wel duidelijk volgens mij. :)

Ik ken Online Soccer Manager zeker en het zou zeker leuk zijn om er een voetbalwedden competitie te starten. Alleen hebben de managers met de beste teams dan ook de meeste kans om te winnen. Is er niet iets te meten zoals verdiende manager punten ? Zodat deelnemers afgerekend kunnen worden op resultaten die bij de club horen en zo heeft iedere manager dan ook evenveel kans op een prijs.
0 Vind ik leuk's
Unibet
voetbalfan:
kieft8:
Jullie kennen het spel Online Soccer Manager(OSM) denk ik wel. Misschien is het een leuk idee om een competitie te startten. 1ste; 50 Euro 2e; 25 euro 3e 10 euro Bekerwinnaar; 15 euro. Is in totaal 100 euro, ik zet er maar wat prijzen neer, maar het gaat om het idee en dat is wel duidelijk volgens mij. :)
Ik ken Online Soccer Manager zeker en het zou zeker leuk zijn om er een voetbalwedden competitie te starten. Alleen hebben de managers met de beste teams dan ook de meeste kans om te winnen. Is er niet iets te meten zoals verdiende manager punten ? Zodat deelnemers afgerekend kunnen worden op resultaten die bij de club horen en zo heeft iedere manager dan ook evenveel kans op een prijs.

Dat kan, maar dan wil iedereen weer een club zijn die 16e moet worden zijn.
Tenminste ik wel, want stel je word daarmee 8e dan win je normaal gesproken die bij de managerlijst.
Ik vind gewoon, dat iemand een competitie moet startten en die hier dan een topic opent, wie er het snelst bij is, heeft gewoon een goed team.
Dat is mijn mening, want als je met Man.utd kampioen word krijg je niet zoveel managerpunten, als je met West ham 7e ofzo word krijg je er al meer, dus dan zou dat weer oneerlijk zijn naar mijn mening.
Gewoon een topic openen met inschrijvingen, wie het eerst is heeft gewoon een beter team.
Naar welk land gaan we heen en wie maakt de competitie(s) aan.
0 Vind ik leuk's
Fijn idee, ik doe mee! :d
0 Vind ik leuk's
En wat als we fantasy competitie doen? :o
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
psvmike:
En wat als we fantasy competitie doen? :o

Heb je daarvoor geen seizoenskaart nodig?
Ik zeg gewoone een competitie, bijv. England of Nederland.(meest gelijke teams).
milantimko:
Fijn idee, ik doe mee! :d

Bedankt, milantimko. :d
0 Vind ik leuk's
dat is over een te lange termijn, maar wel een leuk voorstel, verder stel ik voor dat we een competitie doen en dat de crew van vw een foto post, waar een speler onherkenbaar(wel een beetje anders word het moeilijk) word gemaakt.
Degene die 15 puntenheeft word dan de winnaar,
En als vw crew een foto post, gewoon de eerste 3 die het goed hebben : nummer een krijgt 5 punten, nummer twee 2 punten en nummer drie 1 punt.
degene die 15 punten heeft (of minder wat jullie willen) wint
wat vinden jullie? overigens dat osm vind ik een super idee hoor:d(allen dan duurt het langer dan een maand)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.