Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Komt er nog een EK 2012 spel op voetbalwedden.net?

Eerst en vooral, chapeau voor de weg die deze website heeft afgelegd, van een goede naar een uitmuntende. Dus ik wil zeker niet overkomen als een hongerige wolf, maar euh ... komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK.
Doe zo voort en toi toi toi
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmotje82 in 3-05-2012 08:04 Algemeen
in 3-05-2012 08:04 Algemeen
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
motje82:
Eerst en vooral, chapeau voor de weg die deze website heeft afgelegd, van een goede naar een uitmuntende. Dus ik wil zeker niet overkomen als een hongerige wolf, maar euh ... komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK. Doe zo voort en toi toi toi

We hebben er nog geen ruchtbaarheid aan gegeven maar wacht maar rustig af... stilte voor de spreekwoordelijke storm :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
we kijken er naar uit :)
0 Vind ik leuk's
motje82:
komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK. Doe zo voort en toi toi toi

motje82:

komt er ook een wedstrijd rond het EK 2012? In 2010 was hier een zalige wedstrijd in samenwerking met Titan Bet over het WK. Doe zo voort en toi toi toi

Het EK 2012 spel staat inmiddels online.

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 13:10
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Erg leuk initiatief vw!
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
Erg leuk initiatief vw!

Dat vinden wij ook. Aangezien het spel er nu is kan hier een slotje op.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.