Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kopiëren van weddenschappen

Ik heb een tijd geleden een website gevonden waarbij je weddenschappen van een andere persoon automatisch worden overgenomen als je zelf bijvoorbeeld geen tijd hebt, ik weet alleen niet meer welke website dat precies was. Misschien weten jullie welke website dat precies is.


Een voorbeeld iemand heeft bijvoorbeeld geen tijd om live bets te plaatsen omdat het te snel gaat dan zal het niet uitmaken omdat de weddenschappen automatisch worden overgenomen van de persoon die de weddenschap plaatst.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Valuebetting
Country flagValuebetting in 27-06-2020 16:02 Algemeen
in 27-06-2020 16:02 Algemeen
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bedankt voor de link, heeft iemand ervaring met deze site, hetzij als copier of als tipster?

0 Vind ik leuk's

Bedankt voor de link, kan je ook aanmelden als nederlander want ik zie nergens de Nederlandse nationaliteit bij het aanmelden

0 Vind ik leuk's
Op zo. jun.. 2020, 13:12 schreef Valuebetting:

Bedankt voor de link, kan je ook aanmelden als nederlander want ik zie nergens de Nederlandse nationaliteit bij het aanmelden

Geen idee, toen heb ik wel een account kunnen aanmaken met Nederlandse nationaliteit. ( maar ik gebruik mijn account tijdje niet meer)

0 Vind ik leuk's

kan iemand die daar wel al aangemeld is eens een voorbeeldje geven van wat soort bets er daar geplaatst worden?

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Ik kan nergens de Nederlandse nationaliteit vinden, kunnen andere mensen Nederland ook niet vinden in de lijst of heeft te maken met de Nederlandse wetgeving

0 Vind ik leuk's

In hun T&C staat dat mensen uit Nederland niet toegelaten zijn:


"COPYTIP does not accept USERS from Curacao, The Netherlands, France and the United States of America, Bulgaria..."


Bericht gewijzigd door matching117 op zo 28 jun. 2020, 20:32
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op zo. jun.. 2020, 20:48 schreef yellowboy:

kan iemand die daar wel al aangemeld is eens een voorbeeldje geven van wat soort bets er daar geplaatst worden?

Zijn gewoon bets die je bij Asian Bookies kunt plaatsen.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op zo. jun.. 2020, 22:31 schreef matching117:

In hun T&C staat dat mensen uit Nederland niet toegelaten zijn:


"COPYTIP does not accept USERS from Curacao, The Netherlands, France and the United States of America, Bulgaria..."


Fijn dat wij als Nederlanders over één kam worden geschoren met Bulgaren. Keurig.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.