Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschappen met als type: Over 1.5 & Under 3.5

Ik speel de laatste tijd 3w met o1.5 of u3.5 .Dit geeft een verdubbelaar 3x odd van 1.2/1.3.

Voor dit week-end dacht ik aan:
o1.5:
Heerenveen -Groningen @1.20
Willem II-Feyenoord @1.20(Feyenoord won de beker en kan vrijuit spelen)
Jong Ajax-Den Bosch @1.13 FT 3-1
Achilles-VVV @1.16 FT 3-1
Sparta-Dordrecht @1.08 FT 2-3
Bursaspor - Galatasaray @1.15 FT 1-1

u3.5:
Gijon-Eibar @1.35 FT2-0

Samen geeft dat odd van 3.16.Ik speel zelf maar 3/4 wedstrijden(met de jupiler league heb je er dus wel 5 nodig) van zodra ik een odd van 2 heb.

Graag aanvullingen ...of verbeteringen
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 29-04-2016 13:05 Algemeen
in 29-04-2016 13:05 Algemeen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zit met smart te wachten op je tips voor morgen ??
0 Vind ik leuk's
Nurnberg - Bochum over 1.5 goals @1.19

Nurnberg heeft tot nu toe in al zijn thuiswedstrijden (en uit) over 1.5 goals gehad en Bochum uit pas 1x onder de 1.5 goals. Bij Nurnberg vallen gemiddeld veruit de meeste goals dit seizoen : 3.4 gemiddeld

AZ Alkmaar - PEC Zwolle over 1.5 goals @1.15

AZ heeft in al zijn thuiswedstrijden dit seizoen nog over de 1.5 goals gescoord. Zwolle speelt altijd aanvallend voetbal en heeft in uitwedstrijden pas 1x onder de 1.5 goals gehad.

Crotone - Cagliari over 1.5 goals @1.36

Crotone heeft dit seizoen pas 1x onder de 1.5 gespeeld in thuiswedstrijden. Cagliari 3x onder in uitwedstrijden, maar dat was tegen toppers AS Roma en AC Milan waar ze dus duidelijk verdedigender spelen. Voor de rest vallen gemiddeld gezien bij Cagliari de meeste goals in de Serie A samen met Torini en Juve: 3.4.

Man Utd - Southampton onder 3.5 goals @1.22

In de meeste finales vallen altijd weinig goals. Ik verwacht dat dat met deze ook zal zijn. Mourinho laat zijn ploegen altijd defensief op zeker spelen in dit soort wedstrijden en Southampton zal niet teveel risico willen nemen, omdat man utd toch ook wel in vorm is.

Samen @2.27 op Bwin

Man Utd en Crotono zit wel een klein risico aan. AZ en Nurnberg zijn wat mij betreft grote kans dat ze vallen. Zou adviseren niet vol te gaan, maar ook niet te weinig. Medium stake.
0 Vind ik leuk's
iknatuurlijk:
Nurnberg - Bochum over 1.5 goals @1.19

Nurnberg heeft tot nu toe in al zijn thuiswedstrijden (en uit) over 1.5 goals gehad en Bochum uit pas 1x onder de 1.5 goals. Bij Nurnberg vallen gemiddeld veruit de meeste goals dit seizoen : 3.4 gemiddeld

AZ Alkmaar - PEC Zwolle over 1.5 goals @1.15

AZ heeft in al zijn thuiswedstrijden dit seizoen nog over de 1.5 goals gescoord. Zwolle speelt altijd aanvallend voetbal en heeft in uitwedstrijden pas 1x onder de 1.5 goals gehad.

Crotone - Cagliari over 1.5 goals @1.36

Crotone heeft dit seizoen pas 1x onder de 1.5 gespeeld in thuiswedstrijden. Cagliari 3x onder in uitwedstrijden, maar dat was tegen toppers AS Roma en AC Milan waar ze dus duidelijk verdedigender spelen. Voor de rest vallen gemiddeld gezien bij Cagliari de meeste goals in de Serie A samen met Torini en Juve: 3.4.

Man Utd - Southampton onder 3.5 goals @1.22

In de meeste finales vallen altijd weinig goals. Ik verwacht dat dat met deze ook zal zijn. Mourinho laat zijn ploegen altijd defensief op zeker spelen in dit soort wedstrijden en Southampton zal niet teveel risico willen nemen, omdat man utd toch ook wel in vorm is.

Samen @2.27 op Bwin

Man Utd en Crotono zit wel een klein risico aan. AZ en Nurnberg zijn wat mij betreft grote kans dat ze vallen. Zou adviseren niet vol te gaan, maar ook niet te weinig. Medium stake.


helaas.. Nurnberg laat het direct afweten met zijn eerste onder de 1.5 goals wedstrijd van het seizoen. Volgende x beter! Had al geen goed gevoel over dit rijtje, maar Nurnberg was eigenlijk de laatste die ik verwacht had dat die niet zou vallen..
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht :00:30
CHILE: Primera Division - Clausura
O'Higgins-U. De Concepcion o1.5@1.21
laatste 7H2H o2.5.Chili en goals gaan vaak samen :)
FT 1-1
20:45
ENGLAND: Championship
Rotherham-Brighton o1.5@1.25 laatste tegen 2e.Rotherham heeft 71.43% van hun wedstrijden o2.5.
Brighton wint @1.5 is ook mooie voor combi
FT 0-2

EUROPE: Champions League - Play Offs
Napoli-Real Madrid o1.5@1.16 Heen 1-3
FT 1-3
Arsenal-Bayern Munich o1.5@1.18@1.17 Heen 1-5
FT 1-5

samen @2.05
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
17u00
WORLD: Club Friendly
Rosenborg (Nor)- HJK (Fin)o1.5@1.15 er zit een drop op de overs en friendly ,dus goed mogelijk.
FT 2-1

19:00
EUROPE: Europa League - Play Offs
FK Rostov- Manchester United u3.5@1.18 Ongelooflijk slecht veld.
FT1-1
FC Copenhagen- Ajax u3.5 @1.19 Kopenhagen thuis heel sterk in Europa en ongeslagen!
FT 2-1
21:05
EUROPE: europa league - Play Offs
Gent- Genk u3.5 @1.23 Ik zou zeggen easy money.H2H ook altijd klein verschil met weinig goals.AA Gent mist belangrijke spelers zoal Brecht Dejaegere,Asare,Neto,Milicevic.Dat zijn heel belangrijke spelers en Gent heeft het hele jaar door al problemen met scoren.Bovendien mogen ze zondag thuis niet verliezen van KV Mechelen in hun laatste wedstrijd voor playoff1.
FT2-5

Samen @1.98

lol waar ik bijna meest zeker van was, gaat verkeerd.



0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
17u00
WORLD: Club Friendly
Rosenborg (Nor)- HJK (Fin)o1.5@1.15 er zit een drop op de overs en friendly ,dus goed mogelijk.

19:00
EUROPE: Europa League - Play Offs
FK Rostov- Manchester United u3.5@1.18 Ongelooflijk slecht veld.
FC Copenhagen- Ajax u3.5 @1.19 Kopenhagen thuis heel sterk in Europa en ongeslagen!

21:05
EUROPE: Europa League - Play Offs
Gent- Genk u3.5 @1.23 Ik zou zeggen easy money.H2H ook altijd klein verschil met weinig goals.AA Gent mist belangrijke spelers zoal Brecht Dejaegere,Asare,Neto,Milicevic.Dat zijn heel belangrijke spelers en Gent heeft het hele jaar door al problemen met scoren.Bovendien mogen ze zondag thuis niet verliezen van KV Mechelen in hun laatste wedstrijd voor playoff1.

Samen @1.98





Heerlijke verdubbelaar, ik ben mee!
0 Vind ik leuk's
straks om 1u00
CHILE: Primera Division - Clausura - Round 11
[Groen]U. Catolica - O'Higgins o1.5[/groen]@1.15 H2H meestal veel goals
FT 5-2
17:00
Paris SG-Montpellier o2.5@1.28 PSG staat met gelijke pntn als Monaco.Montpellier verloor zowel op Marseille als op Bordeaux met 5-1 en op Lyon met 5-0 voor de beker.Tegen de grote ploegen krijgen ze dus heel wat goals tegen.
FT 2-0
19:45
AZ Alkmaar-Twente o1.5@1.14 AZ are involved in the most games where both teams score in the Holland Eredivisie. Both teams score in 70.97% of games involving AZ.
Both teams to score in the AZ v FC Twente game is priced at 1.40.
FT 2-1
20:00
St. Truiden-St. Gilloise o1.5@1.28 StVV speelt op kunstgras.Beiden maken veel dlptn in playoff.
FT 0-1

samen @2.15 UB
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik speel vandaag ook eens zo'n combi waar ik rond de 2 uitkom..

Hull city - Watford over 1,5 goals @ 1.32 ( hull moet degradatie ontlopen en zijn thuis behoorlijk goed bezig laatste wedstrijden )
West ham - Everton over 1,5 goals @ 1.25 ( everton nog volop in de strijd voor rechtstreekse plaatsing Europa League en scoren erg veel )
Swansea - Stoke city Over 1,5 goals @ 1.30 ( Ook swansea moet tegen degradatie spelen en hebben 8 keer gescoort in de laatste 5 thuis wedstrijden )

Totale quote @ 2.15
0 Vind ik leuk's
15:30
SC Freiburg-Bayer Leverkusen u3.5@1.37 Leverkusen speelt defensiever onder hun nieuwe trainer Korkut
FT 2-1
18:00
Anderlecht-Club Brugge KV o1.5 @1.26 Ik zie hier een BTS ,onderling al dikwijls BTS geweest ,enkel laatste H2H was 0-0
FT 2-0 Wesley (Brugge)kreeg in de 2e ht de kans op de 2-1.maar nadien kreeg Anderlecht nog kans na kans
21:15
Lyon- Monaco Lyon u2.5tg@1.18 Lyon zonder :Lacazette, Fekir en Ghezzal
FT 1-2 easy money
Samen@2.04
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik speel sinds enige tijd met succes over 2,5 goals wedstrijden. Met een positieve ROI. Ik stake altijd 1 punt. Dit punt houdt altijd een vaste waarde, bijvoorbeeld €1,, €5, €10 of hoger. Dat is naar eigen inzicht. Voor vandaag heb ik de volgende wedstrijden over 2,5 goals:
- Real Sociedad - La Coruna
- Alhisar Belediye - Bursaspor
- Samara - R. Kazan
- Vitesse - Feyenoord
- Chievo - Torino
- Udinese - Cagliari
- Celta Vigo - Real Betis
- Schalke 04 - RB Leipzig
- Liverpool - Crystal Palace
- Galatasaray - Fenerbahçe
- Las palmas - Alaves
- Guimareas - Boavista
- Real Madrid - FC Barcelona
- Lyon - Monaco
- River Plate - Sarmiento Junin

Bovenstaande worden door mij los gespeeld.
0 Vind ik leuk's
Onderschatting is dodelijk!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.