Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschappen met als type: Over 1.5 & Under 3.5

Ik speel de laatste tijd 3w met o1.5 of u3.5 .Dit geeft een verdubbelaar 3x odd van 1.2/1.3.

Voor dit week-end dacht ik aan:
o1.5:
Heerenveen -Groningen @1.20
Willem II-Feyenoord @1.20(Feyenoord won de beker en kan vrijuit spelen)
Jong Ajax-Den Bosch @1.13 FT 3-1
Achilles-VVV @1.16 FT 3-1
Sparta-Dordrecht @1.08 FT 2-3
Bursaspor - Galatasaray @1.15 FT 1-1

u3.5:
Gijon-Eibar @1.35 FT2-0

Samen geeft dat odd van 3.16.Ik speel zelf maar 3/4 wedstrijden(met de jupiler league heb je er dus wel 5 nodig) van zodra ik een odd van 2 heb.

Graag aanvullingen ...of verbeteringen
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar boempatat
Country flagboempatat in 29-04-2016 13:05 Algemeen
in 29-04-2016 13:05 Algemeen
168 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 21 aug. 2018, 22:04 schreef gaizka:

Voor komend weekend, allemaal meer dan 1.5 goals:


Liverpool

Man City

Atletico Madrid

Barcelona

Real Madrid

PSG


Maakt bij Betfirst quotering van 3.70, mag geen probleem, toch? (Man City, Real & Barcelona spelen uit, de rest thuis)

dit bedoel ik,zit ongelooflijk veel value in,pomp 50 derin en je hebt wss 95% kans voor won

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

city over 1,5

liverpool over 1,5

atletii over 1,5

barca over 1,5


50=128


allemaal meespelen!

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

Ik weet even niet hoe ik een nieuw topic moet aanmaken hier. dus plaats ik mijn topic bij deze, welke er het meest op lijkt.


Mijn systeem bestaat ws al lang, maar ik ben er toe gekomen de laatste tijd en gaat als volgt:

  • Dikke unders zoals u 4,5 en u 5,5 voor odds vanaf 1,03 tot ca 1,15 per bet in een combi zetten van ca 5 -10 matches. Totaal odds rond de 1,75 tot ca 2,25.
  • Zodra ploegen gaan scoren volg je ze met kleine overs. bv o 2,5 of over 3. Scoren ze door, dan blijf je ze volgen. doorgaans is dat maar 1 match, als je goede undermatches gepakt hebt.

Zo houd je altijd de vinger aan de pols en kan je zelfs een match die je under gaat verpesten volgen naar een over en winnen. Meestal kijk ik een match even aan de eerste 20 a 25 minuten. Dan pak je de 0-0's en ga je under zetten.


Voorbeeld en uitzondering van nu net: ik had een under pre-match gezet voor een keer. under 5,5. Stond het 0-2 naar 5 minuten. Meteen gecounterd naar o 5,5 en het werd 2-5. had ik de under overgepakt naar over. En gewonnen.


Dus eerst unders en dan evt overs zetten, dat is de juiste volgorde.

Wilde dit ff met jullie delen, omdat ik vorige 5 a 6 jaar veel tips gekregen heb op deze sites. Ben al een tijdje niet meer actief op dit forum tot nu dus even. Groeten aan mijn oude maten van hier!

1 Vind ik leuk's
Op wo. 22 aug. 2018, 12:12 schreef RKANTJO42:
Op di. 21 aug. 2018, 22:04 schreef gaizka:

Voor komend weekend, allemaal meer dan 1.5 goals:


Liverpool

Man City

Atletico Madrid

Barcelona

Real Madrid

PSG


Maakt bij Betfirst quotering van 3.70, mag geen probleem, toch? (Man City, Real & Barcelona spelen uit, de rest thuis)

dit bedoel ik,zit ongelooflijk veel value in,pomp 50 derin en je hebt wss 95% kans voor won


Ik zal wel gek zijn, maar 95% kans is het zeker niet, en een quote van 3.7 krijgen lijkt me fantasie. Denk meer 2.2 ofzo.

Ik speel Ajax, Bayern, Real, Barca,Atletico, Liverpool, City en PSG voor 2.6. Allemaal over 1.5.

Eigenlijk twijfel ik wel over Atletico, maargoed ze spelen thuis.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op vr. 24 aug. 2018, 14:15 schreef caantjes:
Op wo. 22 aug. 2018, 12:12 schreef RKANTJO42:
Op di. 21 aug. 2018, 22:04 schreef gaizka:

Voor komend weekend, allemaal meer dan 1.5 goals:


Liverpool

Man City

Atletico Madrid

Barcelona

Real Madrid

PSG


Maakt bij Betfirst quotering van 3.70, mag geen probleem, toch? (Man City, Real & Barcelona spelen uit, de rest thuis)

dit bedoel ik,zit ongelooflijk veel value in,pomp 50 derin en je hebt wss 95% kans voor won


Ik zal wel gek zijn, maar 95% kans is het zeker niet, en een quote van 3.7 krijgen lijkt me fantasie. Denk meer 2.2 ofzo.

Ik speel Ajax, Bayern, Real, Barca,Atletico, Liverpool, City en PSG voor 2.6. Allemaal over 1.5.

Eigenlijk twijfel ik wel over Atletico, maargoed ze spelen thuis.

leek. me ook veel joa 3.70,welke zie je falen??

real hebk geskipt, vertrouw het niet

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/
Op vr. 24 aug. 2018, 14:15 schreef caantjes:
Op wo. 22 aug. 2018, 12:12 schreef RKANTJO42:
Op di. 21 aug. 2018, 22:04 schreef gaizka:

Voor komend weekend, allemaal meer dan 1.5 goals:


Liverpool

Man City

Atletico Madrid

Barcelona

Real Madrid

PSG


Maakt bij Betfirst quotering van 3.70, mag geen probleem, toch? (Man City, Real & Barcelona spelen uit, de rest thuis)

dit bedoel ik,zit ongelooflijk veel value in,pomp 50 derin en je hebt wss 95% kans voor won


Ik zal wel gek zijn, maar 95% kans is het zeker niet, en een quote van 3.7 krijgen lijkt me fantasie. Denk meer 2.2 ofzo.

Ik speel Ajax, Bayern, Real, Barca,Atletico, Liverpool, City en PSG voor 2.6. Allemaal over 1.5.

Eigenlijk twijfel ik wel over Atletico, maargoed ze spelen thuis.

Op vr. 24 aug. 2018, 14:15 schreef caantjes:

Op wo. 22 aug. 2018, 12:12 schreef RKANTJO42:

Op di. 21 aug. 2018, 22:04 schreef gaizka:

Voor komend weekend, allemaal meer dan 1.5 goals:


Liverpool

Man City

Atletico Madrid

Barcelona

Real Madrid

PSG


Maakt bij Betfirst quotering van 3.70, mag geen probleem, toch? (Man City, Real & Barcelona spelen uit, de rest thuis)

dit bedoel ik,zit ongelooflijk veel value in,pomp 50 derin en je hebt wss 95% kans voor won


Ik zal wel gek zijn, maar 95% kans is het zeker niet, en een quote van 3.7 krijgen lijkt me fantasie. Denk meer 2.2 ofzo.

Ik speel Ajax, Bayern, Real, Barca,Atletico, Liverpool, City en PSG voor 2.6. Allemaal over 1.5.

Eigenlijk twijfel ik wel over Atletico, maargoed ze spelen thuis.


Die quotering van 3.70 klopt gewoon, dat heb ik niet verzonnen ;) (ik wed trouwens op meer dan 1.5 goal voor het betreffende team, dus niet over de gehele wedstrijd)


Ik ben na Heracles een beetje huiverig met Ajax, ook vanwege de wedstrijd tegen Kiev a.s. dinsdag die veel belangrijker is. (maar moet wel goed komen hoor!)

Bericht gewijzigd door gaizka op vr 24 aug. 2018, 13:26
0 Vind ik leuk's

okidoki - team goals, die zag ik niet aankomen :-)

GL

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Daarom noemde ik alleen de ploegen en niet de wedstrijden/tegenstanders.


Persoonlijk vind ik team goals bij dit soort grote ploegen interessanter dan wedstrijd goals, anders heb je inderdaad een hele lage quotering.

1 Vind ik leuk's
Op vr. 24 aug. 2018, 11:59 schreef RKANTJO42:

city over 1,5

liverpool over 1,5

atletii over 1,5

barca over 1,5


50=128


allemaal meespelen!

dikke fiasco

0 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

Ja, de 'favorieten' laten/lieten het flink afweten vandaag.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.