Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Totaalstand & Vernieuwde tussenstanden tipcompetitie

Mijn complimenten voor de lay-out en de overzichtelijkheid van de tussenstanden van de jaar-, kwartaal- en competitie tussenstanden. Het ziet er erg mooi uit. Het enige wat ik wel jammer vind is dat je alleen de top 10 binnen de verschillende klassementen kan zien. Zo vond ik het bijvoorbeeld erg leuk om elke dag even te kijken hoe hoog ik stond in de kwartaalcompetitie.
Kunnen jullie de totaalstand terug brengen? Ik vond dit een erg leuke en motiverende feature!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtorodeboro in 29-01-2014 21:48 Algemeen
in 29-01-2014 21:48 Algemeen
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja dat vond ik ook :D
0 Vind ik leuk's
mooi overzicht vw spijtig alleen top 10 per land maar misschien word daar nog iets aan gedaan alvast proficiat .
0 Vind ik leuk's
Ik dacht dat je pas mee kon doen voor de landen competities als je minimaal 150 tips in een land hebt gedaan, nu staan ze er al in vanaf 11 tips..
0 Vind ik leuk's
mats:
mooi overzicht vw spijtig alleen top 10 per land maar misschien word daar nog iets aan gedaan alvast proficiat .

Haha, jullie gaan allemaal iets te snel :-) Komt voor elkaar... 100%!
pannenkoek:
Ik dacht dat je pas mee kon doen voor de landen competities als je minimaal 150 tips in een land hebt gedaan, nu staan ze er al in vanaf 11 tips..

Klopt ook, we gaan nog een aanpassing maken dat ook dit verschil duidelijk gaat worden. Nog geen tijd voor gehad maar komt voor de Bakker :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Komt er ook weer een nieuwe totaalstand van de tipcompetitie, dus dan je niet alleen de top-10 kan zien, maar de gehele rangschikking?
0 Vind ik leuk's
torodeboro:
Komt er ook weer een nieuwe totaalstand van de tipcompetitie, dus dan je niet alleen de top-10 kan zien, maar de gehele rangschikking?

Jep!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wanneer worden de tussenstanden van het tippen in die land bijgewerkt :d
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:

Als het goed is 2x per dag.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
VW is heel goed bezig...gun ze de tijd! t ziet er allemaal mooi en veelbelovend uit...! (y)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
hollandian:

Als het goed is 2x per dag.

Sta in Spanje al 1 week op 25 tips, maar dat moeten er al meer zijn :)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.