Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vraagje: ik heb deze week gewonnen met het VW10 Spel, en voorheen werd dit altijd naar Unibet gestort.
Echter weet ik nu niet meer of ik mijn gebruikersnaam van Comeon al bekend is bij jullie? ( is wel dezelfde als bij unibet )

is er een mogelijkheid om dit te checken?
0 Vind ik leuk's
Hoe zit het met de voorspellingen van deze week, PSV - Feyenoord word namelijk ook a.s. dinsdag niet speelt (speeldatum onbekend) word deze voorspelling gevoid? dus dat we deze week geen VW10 maar VW9 spelen?
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
melvinkef:
Hoe zit het met de voorspellingen van deze week, PSV - Feyenoord word namelijk ook a.s. dinsdag niet speelt (speeldatum onbekend) word deze voorspelling gevoid? dus dat we deze week geen VW10 maar VW9 spelen?


klopt staat ook zo in de voorwaarde het was dit keer een vw9
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Enig idee hoe lang het duurt voordat de prijs van het VW10 spel wordt gestort :d

Alvast super bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
Enig idee hoe lang het duurt voordat de prijs van het VW10 spel wordt gestort :d Alvast super bedankt (y)


Normaal gesproken binnen 1 week :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb helaas nog niks ontvangen op mijn ComeOn account. Enig idee hoe het er voor staat?
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
psvnilis:
Ik heb helaas nog niks ontvangen op mijn ComeOn account. Enig idee hoe het er voor staat?


als het goed is , is het bijgewerkt
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Tijd om de belgen terug toe te laten ;o)))

sinds de belgen er van tussen gevallen zijn valt de jackpot bijna niet meer ;o)
0 Vind ik leuk's
Afgelopen weekend €333,33 gewonnen met VW10 spel.
Hoe lang duurt het voordat het geld op Come On staat?
0 Vind ik leuk's
wat betekend vw10 spel?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.