Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
In de VW10 wedstrijd van aankomend weekend staat "Mons-Leuven" als één van de te voorspellen wedstrijden vermeld.
Deze wedstrijd zal echter niet doorgaan vermits play off 3 reeds is beëindigd met Leuven als winnaar.
0 Vind ik leuk's
rudicross:
In de VW10 wedstrijd van aankomend weekend staat "Mons-Leuven" als één van de te voorspellen wedstrijden vermeld.
Deze wedstrijd zal echter niet doorgaan vermits play off 3 reeds is beëindigd met Leuven als winnaar.

Klopt! Bedankt voor je oplettendheid! Deze week dus de VW9! Meer kans voor een ieder op de jackpot!
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
De uitslag van de VW10 wordt morgen bekend gemaakt! Ook wordt de mailing dan verstuurt!
Fijne avond!
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dat wordt dan een VW8, want Juventus speelde dit weekend niet tegen Torino maar tegen Bologna.
0 Vind ik leuk's
wel raar dan, maar 8 goed te hebben :)
0 Vind ik leuk's
reminho18:
wel raar dan, maar 8 goed te hebben :)
gameboy:
Dat wordt dan een VW8, want Juventus speelde dit weekend niet tegen Torino maar tegen Bologna.

Wanneer er een wedstrijd afgelast of gestaakt is/word dan zal deze wedstrijd niet meegenomen worden in de scores. In dat geval gaat het niet om 10 wedstrijden maar om 9 wedstrijden. Indien er tijdens een speelronde meer dan 2 wedstrijden worden gestaakt of niet worden uitgespeeld beslist dan komt de volledige speelronde te vervallen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
De jackpot is toch gehaald door 1 persoon hij heeft er 9/9 juist
0 Vind ik leuk's
Hij heeft er 8 goed. Juventus speelde tegen een ander...
0 Vind ik leuk's
.
gameboy:
Dat wordt dan een VW8, want Juventus speelde dit weekend niet tegen Torino maar tegen Bologna.
we hebben de wedstrijd van Juventus laten staan omdat in onze beleving het niet uitmaakt of Juventus nu thuis speelde tegen Bologna of Torino
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Een vraagje: als je een geldprijs wint via vw10, dien je deze dan rond te spelen voor je die kan afhalen? Of kan je die ineens afhalen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.