Waar kan ik fantasy betten?
Ik ben op zoek naar fantasy weddenschappen op online bettingsites zoals unibet, bwin, napoleon games iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
Fantasy weddenschappen zijn dat de doelpunten in de echt gespeelde wedstrijden meetellen in de 'fictieve' wedstrijden en je dan kan kiezen wie de meeste doelpunten gescoord heeft.
VB : Chelsea - Liverpool 2-1
Tottenham - Stoke 3-0
Chelsea - stoke 2-0
Tottenham Liverpool - 3-1
Fantasy weddenschappen zijn dat de doelpunten in de echt gespeelde wedstrijden meetellen in de 'fictieve' wedstrijden en je dan kan kiezen wie de meeste doelpunten gescoord heeft.
VB : Chelsea - Liverpool 2-1
Tottenham - Stoke 3-0
Chelsea - stoke 2-0
Tottenham Liverpool - 3-1
Op Marathonbet heb je dat volgens mij ;-)
benbruch:
Ik ben op zoek naar fantasy weddenschappen op online bettingsites zoals unibet, bwin, napoleon games iemand enig idee waar ik deze kan vinden?
Beantwoord je niet zojuist je eigen vraag :P?
Anyway, zoals hierboven gemeld heeft Marathonbet dit in zijn aanbod. In het linkermenu op Football klikken en dan 'Alternative matches'. Het aanbod is niet heel groot en het is vooral Engels voetbal wat er word geserveerd.
Nieuwste reacties
Voetbalwedden OSM competitieVoetbalwedden OSM competitie
Laatste reactie 13-09-2023 13:59 vanThePokies 13 reacties De TipTopper game: groot succes én meer op komst!De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
Laatste reactie 13-09-2023 09:36 vanSupport 90 reacties Wedtips van: Jeroenunibet81Wedtips van: Jeroenunibet81
Laatste reactie 6-09-2023 03:11 vanjeroenunibet81 247 reacties Account opgeschort bij Circus?Account opgeschort bij Circus?
Laatste reactie 4-09-2023 21:43 vanviolentino 2 reacties
Nieuwe onderwerpen
Steeds opnieuw inloggen bij BetcitySteeds opnieuw inloggen bij Betcity
Laatste reactie 31-08-2023 07:58 vanarthur-vl 3 reacties Wedden op het WK voor vrouwen 2023Wedden op het WK voor vrouwen 2023
Laatste reactie 21-07-2023 09:15 vanRepelbaarsje 1 reacties