Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat voor een wedder ben jij?

Beste Voetbalwedders,

Mijn naam is Jordi, ik speel nu een paar maanden mee via 888 met het inzetten op voetbal. Ik ben een speler welke weinig risico's neemt, bijna alle artikelen gelezen, en volg graag de bookmaker tips. Toch heb ik een aantal brandende vragen om een beetje te vergelijken wat/hoe jullie het precies doen. Ik heb deze vraagjes in een opsomming staan en iedereen mag een reply geven met zijn of haar informatie.

1. Hoe zet je precies in, hoeveel keer singles en hoeveel keer doubles of meer?
2. Hoeveel verschillende wedjes leg je op een reguliere zaterdag speeldag?
3. Wat is jouw tip om gelijkmatig meer geld terug te krijgen, (zekerheid odds van 1.20 of juist altijd @2.0)
4. Laad je elke maand geld in of speel je een x-aantal maanden met eenzelfde bedrag?

Elke speler is anders, de ene maakt winst, de ander verlies, dat maakt niet uit, ik ben nieuwsgierig naar ieders antwoorden. Zo kun je een beetje zien hoe je het zelf doet tov. naar andere spelers.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten Jordi
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeurdi
Country flagjeurdi in 21-10-2016 08:02 Algemeen
in 21-10-2016 08:02 Algemeen
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.