Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wij zoeken moderators voor de chat & forum

Wil jij graag een (zeer belangrijk) steentje bijdragen aan onze community? Ben jij een fervent bezoeker van de chat en doe jij actief mee aan de discussies over wedden en sport? Heb je daarnaast ook het gevoel van waarde te zijn voor VW? Wellicht ben jij dan wel degene die ons team moet komen versterken!


We zijn op zoek naar een een of meerdere leden die samen met ons een oogje in het zeil willen houden in de chat en het forum. Daarnaast zijn deze mannen (of vrouwen) het uithangbord voor Voetbalwedden.net in de chat. Een mooie voorbeeldfunctie dus!


Je bent geen politieagent, maar een uithangbord en een verlengstuk van VW richting de community. Naast de enorme waardering, zit je ook op de eerste rij wanneer er ontwikkelingen zijn omtrent de website of andere nieuwe features. Je maakt deel uit van ons team!


Uiteraard kijken we naar allerlei zaken. Als moderator heb je een voorbeeldfunctie en dus bekijken we wel zorgvuldig of dit jasje jou goed staat.


Mocht je staan te popelen om moderator te worden in deze levendige community? Stuur een PM naar vw-support en laat weten waarom jij een directe aanwinst bent voor ons team. Vragen en/of opmerkingen zijn uiteraard ook altijd welkom.


?

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 14-08-2019 13:10 Algemeen
in 14-08-2019 13:10 Algemeen
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Reageren kan tot en met 18 augustus!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik zou graag Jorditoma aandragen

3 Vind ik leuk's
Op do. 15 aug. 2019, 15:30 schreef yvgrd:

Ik zou graag Jorditoma aandragen

Nemen we mee!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik zou graag Royfeyenoord a.k.a koningtoto a.k.a Royke willen aandragen.


Schijnt veel tijd over te hebben en veel online te zijn. Weet ook goed de orde te handhaven en mensen tot bedaren te brengen.

4 Vind ik leuk's

Mochten jullie nog hulp nodig hebben, laat maar weten :)

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op vr. feb.. 2020, 21:04 schreef jeronimo:

Mochten jullie nog hulp nodig hebben, laat maar weten :)

Ook ik houd me aanbevolen, haha

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Belgen krijgen freebets bij het aanmelden.

1 Vind ik leuk's

Mochten jullie nog forum moderators nodig hebben, laat maar weten. Ik help graag mee om alles een beetje overzichtelijk te houden.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.