Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

888 verschrikkelijke klantenservice

888 heeft mijn account zonder reden en zonder kennisgeving gesloten. Er was iets misgegaan en ik moest maar een nieuw account openen.

Dit heb ik gedaan maar met dit nieuwe account kan ik niet inzetten, de betslip komt niet tevoorschijn, en als ie al wel tevoorschijn komt kan ik niet op ''place bet'' drukken.

Iedereen die bekend is met 888 weet dat de Live chat niet te bereiken is. Je staat letterlijk uren te wachten. Ik heb ze echter wel een keer te pakken gehad, met mijn oude account, om mijn limieten te verhogen. Het lijkt er op dat ik dat nu ook weer opnieuw kan gaan doen. Als ze de issue met het betten al oplossen.

Ik heb ook al 4 of 5 mailtje gestuurd, geen enkele reactie.

Ik krijg ondertussen wel allemaal stortingsbonussen ( stort 50 en krijg 5 euro free bet). Maar goed zonder betslip kan ik dus niets met mijn free bets.

Ik heb zo'n klantenservice als dit echt nog nooit meegemaakt. 888 lijkt totaal niet klaar voor de Nederlandse markt.

Zo even mijn frustratie van me afgeschreven. Benieuwd of er meerdere mensen zijn hier die zulke slechte ervaringen hebben met 888...

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagTotoYoure
29-09-2025 14:15 in Bookmakers
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.