Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

B-bets als bookmaker niet te vertrouwen

Ik begrijp echt niet dat ik overal zoveel positieve reviews lees over bookmaker b-bets.

Dit zijn OPLICHTERS. SPEEL ER NOOIT.

Het is allemaal fantastisch daar totdat je wilt uitbetalen.dan is het over met de pret.

Ik wil alle gokkers waarschuwen voor deze bookmaker.

Als je hier geld stort,zie je het gegarandeerd nooit meer terug. Hoe groot je balance ook is.


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar ewoutzelf1975
Country flagewoutzelf1975 in 17-06-2020 17:25 Bookmakers
in 17-06-2020 17:25 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hee Ewout! Klinkt niet als een hele positieve ervaring met B-Bets. Kan je aangeven wat er niet goed is aan deze bookmaker? Wat is er gebeurt?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Als je wilt uitbetalen, moet je weet ik niet wat allemaal opsturen. Dat gedaan hebbende laten ze je net zo lang wachten met het goedkeuren van deze stukken dat je onderhand vergeten bent wat er gaande is.

Tevens kom je hier snel vast te zitten in een overkill aan bonussen. Lijkt aantrekkelijk , maar is het niet.

Wat me ook opvalt ,is dat je hier met ideal kan betalen.

Voor zover ik weet is dat verboden.

Ik heb veel ervaring met bookmakers.

Ik zeg jou dit zijn bandieten.

0 Vind ik leuk's

Klinkt gewoon als de gemiddelde bookmaker

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Mocht u problemen hebben met een bookmaker, dan raad ik u aan om contact op te nemen met https://odds2win.bet/ daar kunt u een betrouwbare bookmaker kiezen

0 Vind ik leuk's

Klinkt zeker NIET als de gemiddelde bookmaker.

Ik ken er genoeg waar de service tiptop in orde is.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.