Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet365 Nederlands taal optie toegevoegd

Dag Mensen,

Bet365 heeft nu Nederlands als taal optie toegevoegd betekend dit misschien dat wij binnenkort welkom zijn bij bet365? :)

Het zou echt super zijn als wij ook kunnen wedden bij bet365 ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar futboldanismani
Country flagfutboldanismani in 12-11-2014 09:06 Bookmakers
in 12-11-2014 09:06 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat lijkt er dan wel op want ik begrijp niet waarom Bet365 anders de Nederlandse taal toevoegt. Ik zie dat het bij inschrijving nog niet mogelijk is om te kiezen uit Nederland en dat Nederlanders dus nog geen account aan kunnen maken. Zelf denk ik dat Bet365 zich met de komst van licenties alvast aan het voorbereiden is om de Nederlandse markt te betreden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Is al ongeveer een maand zo geloof ik, het is om in de toekomst Nederlanders te werven. Nu kunnen alleen Nederlanders die in het buitenland wonen zich aanmelden bij Bet365. Waarschijnlijk gaan ze voor een licentie in 2015 om legaal te zijn in Nederland!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Is al ongeveer een maand zo geloof ik, het is om in de toekomst Nederlanders te werven. Nu kunnen alleen Nederlanders die in het buitenland wonen zich aanmelden bij Bet365. Waarschijnlijk gaan ze voor een licentie in 2015 om legaal te zijn in Nederland!


Ik wacht nog steeds. :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.