Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair: een tweede account aanmaken toegestaan?

Dag allemaal,
ik zit met een vraagje en zou jullie raad goed kunnen gebruiken. Ik volg de fora op deze site bijna dagelijks, waaronder ook het forum van lay_multiple. Dankzij dit forum heb ik interesse gekregen in het layen en backen en ik wou het daarom ook eens uitproberen. Na het invullen van mijn gegevens voor een nieuwe account bij betfair, kreeg ik de melding dat ik reeds een account had en de vraag of ik wilde verdergaan met het aanmaken van een nieuwe account.
Ik was totaal verbaasd, want ik wist niet dat ik reeds een account had op betfair. Ik annuleerde de aanmaak van de nieuwe account en stuurde een mailtje naar betfair of het klopte dat ik al een account had. Na wat heen en weer gemail kwam ik erachter dat ik in 2006 blijkbaar een account had aangemaakt, waar ik mij totaal niks meer van herinner, maar het klopt uiteraard wel (gebruikersnaam en paswoord waren duidelijk van mij). Ik weet niet meer waarom ik deze account had aangemaakt, want ik heb er nooit geld op gestort en nooit gebruik gemaakt van de bonussen, wat uiteraard wel spijtig is.
Daarom stuurde ik nog een mailtje naar betfair om te vragen of ze geen andere bonus konden geven, aangezien ik nooit gebruik heb gemaakt van de andere bonussen (bonus van €30 bij het aanmaken van een nieuwe account en de vriendenbonus), een soort van first deposit bonus. Ik rekende hiervoor uiteraard op hun vriendelijkheid, aangezien ze dit niet hoeven te doen. Het mailtje wat ik dan terugkreeg verbaasde mij en hierover gaat dan ook mijn vraag.
Ze antwoordden mij dat de gemakkelijkste oplossing zou zijn dat ik een nieuwe account zou aanmaken en een nieuwe bonuscode zou invullen, aangezien geen andere bonus zou gelden op mijn oude account, aangezien ze al zo oud is. Ik heb nu al veel accounts bij verschillende bookmakers, maar nergens heb ik er 2 bij één bookmaker. Vrees altijd dat ze hierdoor moeilijk kunnen doen bij uitbetalingen of zo. Ik vroeg mij dan ook af of dit niet tegen de regels is van betfair, om 2 accounts te hebben? En of ze dan niet moeilijk gaan doen bij een eventuele uitbetaling, hoewel ik nu natuurlijk een mail heb waarin hun eigen werknemer mij aanraadt om een tweede account aan te maken. Heeft iemand hier al ervaringen mee? Wat raden jullie mij aan? Het zou natuurlijk fijn zijn mocht ik alsnog van de bonus van €30 kunnen genieten...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaghypnotist86 in 22-09-2012 08:23 Bookmakers
in 22-09-2012 08:23 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vreemd. Normaal gesproken is het openen van een tweede account bij dezelfde bookmaker vragen om problemen.
Zoiets heb ik zelf nog nooit meegemaakt, maar ik zou nu niet meteen 'blind' een nieuwe account openen. Ik zou het eerst nog eens goed checken bij de klantenservice; wellicht hebben ze je verkeerd begrepen of zaten ze te slapen. Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar een tweede account mag openen.
Wel mooi dat je die mail hebt, nu sta je een stuk sterker om die bonus binnen te slepen.
Succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Nee, ik ben er laatst achtergekomen dat je 2 accounts mag hebben op Betfair
Professionals hebben per sport een account, ik heb zelfs eens gelezen over iemand met 4 accounts.
Hou er alleen wel rekening mee dat je op maar 1 account een bonus kan hebben, anders kan je er volgens mij wel mee in de problemen komen.
Bij Betfair zijn ze daar makkelijker in, omdat het een exchange is en niet een gewone bookmaker!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Oké bedankt voor de antwoorden. Dat is wat ik zocht. Ik heb vandaag nog een mailtje gestuurd naar betfair om nog eens te dubbelchecken of dit geen problemen in de toekomst zou opleveren wanneer ik eventueel geld zou willen afhalen, dus ook niet wanneer ik nu wel gebruik zou maken van die bonus. Het is wel telkens bijna 24u wachten op een antwoord, wat wel vrij lang is, vind ik. Zal morgen hier nog posten wat hun uiteindelijke antwoord is. Nogmaals bedankt!
0 Vind ik leuk's
Je kunt bij elke bookmaker 2 accounts op 1 adres aanmaken, zolang je maar 2 verschillende paspoorten op kunt sturen ;)
0 Vind ik leuk's
Vandaag een mail terug ontvangen van betfair.
Thank you for your e-mail.
I can confirm that all correspondence to and from yourself has been recorded and I cans see that the previous operator has advised you to open a second account to qualify for a new customer promotion.
The account username ---- has now been closed and notes added to reflect the reason and action taken. If you have an alternative email address it would be advisable to open your new account with that. Once your new account is opened you will be entitled to your new customer promotion and will not have any issues when coming to withdraw any winnings within our Card and Payments policy.
I do hope this clarifies the matter for you however please do not hesitate to contact us if you have any further enquiries.
Kind regards,
Angela Eedle
Betfair Helpdesk

Ik mag dus een nieuwe account aanmaken zodat ik alsnog kan gebruikmaken van de €30 bonus. Mijn vorige account is gesloten. Ik vind dit een mooi gebaar van betfair en ben er zeker van dat dit niet bij alle bookmakers het geval zou zijn geweest. Daarom heeft deze bookmaker nu al een streepje voor op sommige andere bookmakers wat mij betreft!
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Vandaag een mail terug ontvangen van betfair.
Thank you for your e-mail.
I can confirm that all correspondence to and from yourself has been recorded and I cans see that the previous operator has advised you to open a second account to qualify for a new customer promotion.
The account username ---- has now been closed and notes added to reflect the reason and action taken. If you have an alternative email address it would be advisable to open your new account with that. Once your new account is opened you will be entitled to your new customer promotion and will not have any issues when coming to withdraw any winnings within our Card and Payments policy.
I do hope this clarifies the matter for you however please do not hesitate to contact us if you have any further enquiries.
Kind regards,
Angela Eedle
Betfair Helpdesk

Ik mag dus een nieuwe account aanmaken zodat ik alsnog kan gebruikmaken van de €30 bonus. Mijn vorige account is gesloten. Ik vind dit een mooi gebaar van betfair en ben er zeker van dat dit niet bij alle bookmakers het geval zou zijn geweest. Daarom heeft deze bookmaker nu al een streepje voor op sommige andere bookmakers wat mij betreft!

Erg nette service inderdaad na een foutje van hun kant. Top! Succes met je 30 euro!
(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik heb vandaag mijn nieuwe account bij betfair aangemaakt en heb mijn eerste overschrijving meteen verricht. Normaal doe ik dit via moneybookers, maar in de voorwaarden voor de bonus las ik ergens dat je deze bonus niet ontvangt wanneer je met moneybookers stort. Daarom heb ik het maar via de bank gedaan, waardoor ik wel enkele dagen zal moeten wachten op mijn geld. In tussentijd heb ik al wat op de site rondgekeken, en ik zat al meteen met enkele vragen.
1, Kan iemand mij uitleggen hoe je een multiple bet plaatst? Ik kan dit echt niet terugvinden op de site. In het menu links staat wel ergens multiple, maar als ik er op klik, krijg ik niks.
2, Verder heb ik nog een vraag over de bonus. Ik heb mijn betfair-account via deze site aangemaakt. Ik heb vandaag €50 overgeschreven, maar ik vroeg mij af of ik nog iets moet doen om in aanmerking te komen voor de bonus. Ik vind de uitleg op de site van betfair allesbehalve duidelijk. Op de Engelstalige versie staat bijvoorbeeld dat de bonus enkel geldt voor de UK-customers, maar dit is volgens mij al niet correct, aangezien voetbalwedden.net ook een bonus van €30 aangeeft. Wanneer mijn geld op mijn rekening staat, hoef ik dan enkel maar mijn eerste weddenschap te selecteren en hier €30 op te plaatsen om mij voor de bonus te kwalificeren? Als ik het goed begrijp krijg ik deze €30 teruggestort wanneer ik de weddenschap verlies? Een cashback bonus dus. Klopt dit een beetje?
Als iemand een link heeft met een goede uitleg van de bonus, mag hij/zij die ook altijd geven. Dan zoek ik het zelf wel allemaal uit ;-) Bedankt!
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Ik heb vandaag mijn nieuwe account bij betfair aangemaakt en heb mijn eerste overschrijving meteen verricht. Normaal doe ik dit via moneybookers, maar in de voorwaarden voor de bonus las ik ergens dat je deze bonus niet ontvangt wanneer je met moneybookers stort. Daarom heb ik het maar via de bank gedaan, waardoor ik wel enkele dagen zal moeten wachten op mijn geld. In tussentijd heb ik al wat op de site rondgekeken, en ik zat al meteen met enkele vragen.
1, Kan iemand mij uitleggen hoe je een multiple bet plaatst? Ik kan dit echt niet terugvinden op de site. In het menu links staat wel ergens multiple, maar als ik er op klik, krijg ik niks.
2, Verder heb ik nog een vraag over de bonus. Ik heb mijn betfair-account via deze site aangemaakt. Ik heb vandaag €50 overgeschreven, maar ik vroeg mij af of ik nog iets moet doen om in aanmerking te komen voor de bonus. Ik vind de uitleg op de site van betfair allesbehalve duidelijk. Op de Engelstalige versie staat bijvoorbeeld dat de bonus enkel geldt voor de UK-customers, maar dit is volgens mij al niet correct, aangezien voetbalwedden.net ook een bonus van €30 aangeeft. Wanneer mijn geld op mijn rekening staat, hoef ik dan enkel maar mijn eerste weddenschap te selecteren en hier €30 op te plaatsen om mij voor de bonus te kwalificeren? Als ik het goed begrijp krijg ik deze €30 teruggestort wanneer ik de weddenschap verlies? Een cashback bonus dus. Klopt dit een beetje?
Als iemand een link heeft met een goede uitleg van de bonus, mag hij/zij die ook altijd geven. Dan zoek ik het zelf wel allemaal uit ;-) Bedankt!

Iemand die hier een antwoord op weet?
0 Vind ik leuk's
Kun je op Betfair ook alleen een single spelen op over 0,5 ? En kan het ook in combi?
Ik weet dat Betfair met name met dat layen is enzo . Maar ik wil single spelen of combi met over 0,5.
Kan dat? :)
Iemand die er ook speelt en me dat wil vertellen?
0 Vind ik leuk's
nederland13:
Kun je op Betfair ook alleen een single spelen op over 0,5 ? En kan het ook in combi?
Ik weet dat Betfair met name met dat layen is enzo . Maar ik wil single spelen of combi met over 0,5.
Kan dat? :)
Iemand die er ook speelt en me dat wil vertellen?

Singles gaat wel gemakkelijk over 0,5:
odd is 1,08 maar gaat nog 5% commissie vanaf dus weet niet of dat de moeite is.
Combi's maak je via: http://multiples.betfair.com/
En dan selecteer je een paar wedstrijden. Je kunt alleen maar 1X2 spelen en geen over/unders.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.