Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair sluit haar deuren in Nederland

En zoals verwacht sluit betfair haar deuren nu ook voor mensen wonend in Nederland. Triest, alle exchanges zijn nu niet meer beschikbaar in Nederland. Met dank aan de zogenaamde wetten die de gokker beter ''beschermt'' daar waar bookmakers vrij spel hebben om winners te verbannen. Die zullen hier niet terug komen. edit: foto ziet er wel erg klein uit. crtl-scrollen om tekst groter te maken.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar FCRonaldo9
Country flagFCRonaldo9 in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
in 4-08-2021 18:44 Bookmakers
98 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zojuist bericht gehad dat Betclic zijn deuren ook gaat sluiten in Nederland :/

We regret to inform you that Betclic is suspending its activities in several markets in the coming weeks. Unfortunately, this means that your account will be closed on the 13th September.

We were glad to have you as a customer and hope you enjoyed playing with us and we want to ensure that the closing of your account will be as smooth as possible.

If you have any funds left on your balance, kindly access "My Account" section where you can proceed with requesting a withdrawal to the payment method of your choice. Please note that it is no longer possible to deposit funds into your account.


0 Vind ik leuk's

@fcronaldo9 of iemand anders. Ook ik ben nog op zoek naar een alternatief voor Lay weddenschappen bij een exchange. Als iemand mij daarbij kan helpen, eeuwige dank!

0 Vind ik leuk's

@fcronaldo9 kun je mij ook info sturen?

0 Vind ik leuk's

ik ontvang ook graag meer info over alternatief betfair met lay opties

0 Vind ik leuk's

Ik ontvang ook graag informatie over mogelijkheden om lay bets te doen via een exchange (of elders!) @FCRonaldo9 , ook een PM graag! Alvast hartelijk dank.

Bericht gewijzigd door CAL2021 op Fri 10 Sep 2021, 20:24
0 Vind ik leuk's

Ik ben een Belgisch ingezetene, en ben wel geaccepteerd bij BetinAsia. Ik ben nog bezig met geld storten etc., maar begrijp dat je via BetinAsia een account bij OrbitExchange (is een soort Betfair) kunt openen. Dat is nu mijn enige route. Maar als er nog andere opties zijn voor exchanges, dan hoor ik het graag, want ik ben niet graag afhankelijk van één alternatief. Eerder had ik Matchbook en Betfair. Ik ben door matchbook op een gegeven moment geweigerd (toen nog in NL woonachtig) en nu sluit dus ook Betfair. Voor mijn matched betting is het noodzakelijk om lay bets te kunnen plaatsen. Anders wordt het allemaal vrij ingewikkeld, en vallen veel opties af.

0 Vind ik leuk's

Ja ik kwam ook uit bij OrbitExchange. Maar is voor ons Nederlanders niet toegankelijk. :(

Overal waar Betfair zijn module OrbitExchange aan heeft "verkocht" geeft aan op hun website dat mensen van oa Nederland zich niet mogen aanmelden.

Zit het nu in de hoek van Crypto te zoeken. Kwam iets van FairlayExchange tegen, maar zelf weinig ervaring met crypto en fairlay.

0 Vind ik leuk's

Virus alert van bovenstaande :)

0 Vind ik leuk's

exchange via Ladbrokes

Hey daar

ik gebruik momenteel de exchange via ladbrokes.. is wel super traag en je hebt weinig opties. je hebt bv alleen maar cash out funtie bij match odds en maar een paar wedstrijden waar je live in kan zetten. Je kan wel de optie back and lay gebruiken bij meer markten alleen zonder de cash out funtie kan je dus niet ff snel in en out gaan en zo minimaal risico lopen zoals in betfair.

verder heb ik me geprobeerd aan te melden by betvitor omdat deze ook een exchange optie heeft alleen kwam ik niet door de controle helaas.


Het is dus nog mogelijk om voor

nederlanders een exchange te gebruiken als er nog een alternatief is hoor ik het graag.. i need betfair in my life 😭


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.