Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonus €75 50 keer rondspelen bij Unibet

Hallo,
Ik was dus een heletijd niet ingelogd op Unibet, tot vorige week. Ik zag daar een bericht staan van "welkom terug unieke bonus.
Had uiteindelijk dus een 300% stortingsbonus maar met wat een voorwaarden zeg haha: 50 keer 75, dus 3750 euro ( had 25 gestort, stortingsbonus +75€).
Hoe zouden jullie dit bedrag het snelste rondspelen? (moet ook nog binnen 30 dagen )
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jasperav
Country flagjasperav in 9-10-2013 13:22 Bookmakers
in 9-10-2013 13:22 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jasperav:
Ik was dus een hele tijd niet ingelogd op Unibet, tot vorige week. Ik zag daar een bericht staan van "welkom terug unieke bonus"enz Had uiteindelijk dus een 300% stortingsbonus maar met wat een voorwaarden zeg haha: 50 keer 75, dus 3750 euro (had 25 gestort, stortingsbonus +75€).
Hoe zouden jullie dit bedrag het snelste rondspelen? ( moet ooknog binnen 30 dagen )

Sorry maar ik zou helemaal geen gebruik maken van die bonus. 50 keer 75 in 30 dagen dat is bijna hetzelfde als je geld gewoon doneren aan Unibet. Hier ben je niets aan.
0 Vind ik leuk's
300% is op zich wel mooi..
Surebetten met een andere bookie?
0 Vind ik leuk's

ik zet gewoon hoog in op lage qouteringen mijn voortgang nu en surebetten vind ik altijd tijdrovend en je moet een hoge bankroll hebben...

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 12:25
0 Vind ik leuk's

Heb deze bonus gisteren ook gekregen en heb het op de manier gedaan zoals ook op deze site in een artikel staat beschreven:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/bankroll

Heb het niet helemaal zuiver gedaan omdat ik ook wat funcombootjes heb gedaan voor in totaal 25 euro, maar heb op betfair nu 75 euro extra op mijn balans, dus 50 euro winst gemaakt zonder risico. unibet staat nu op 0, betfair op +75, dus de bonus is voor mij nu klaar en heb gratis geld erbij. Dus degene die hier zegt dat je geen gebruik moet maken van deze bonus die moet zich nog maar eens inlezen in hoe je makkelijk een bonus kunt vrijspelen.

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 12:26
0 Vind ik leuk's
willempie6:
Heb deze bonus gisteren ook gekregen en heb het op de manier gedaan zoals ook op deze site in een artikel staat beschreven:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/
Heb het niet helemaal zuiver gedaan omdat ik ook wat funcombootjes heb gedaan voor in totaal 25 euro, maar heb op Betfair nu 75 euro extra op mijn balans, dus 50 euro winst gemaakt zonder risico. Unibet staat nu op 0, Betfair op +75, dus de bonus is voor mij nu klaar en heb gratis geld erbij. Dus degene die hier zegt dat je geen gebruik moet maken van deze bonus die moet zich nog maar eens inlezen in hoe je makkelijk een bonus kunt vrijspelen.

Slim :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.