Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account: definitief geschorst, waarom?

Ik ben vandaag definitief van bwin geschorst. Een reden heb ik nooit gekregen. Ik heb op een week tijd 700€ gewonnen, is dat misschien de reden ?
Het begon toen ik geld wou afhalen en mijn id moest bewijzen, geen probleem scan paspoort in en mail het door. Een uur later krijg ik de melding dat mijn account geblokkeerd was (een week geleden). Intussen tijd heb ik verschillende documenten moeten mailen, foto's waarbij ik mijn paspoort vast hou, rekening van de elektriciteit of gas, bankafschrift. Heb ik allemaal zonder problemen opgestuurd. En vandaag krijg ik de melding dat ik definitief ben geschorst , maar dat ik mijn gewonnen bedrag nog wel mag afhalen.
Een reden van dit allemaal heb ik dus nooit gekregen. Voor diegene die denken dat ik misschien vals gespeeld heb, bij mijn weten echt niet, speel enkel live sportweddenschappen.
Ik vind deze praktijken echt niet kunnen, als je geld wil storten staat dat op 1 min op je rekening, win je wat geld dan word je account geblokkeerd. En dat bij een bookmaker die door de belgische overheid goedgekeurd is ?
Als iemand een reden van dit alles kan geven, hoor ik het graag
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sylvester191
Country flagsylvester191 in 13-11-2013 13:51 Bookmakers
in 13-11-2013 13:51 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zal vast een reden hebben, misschien minderjarig toen je het acc maakte of iets? Probeer anders de site te contacten en naar de reden te vragen,zo kom je meer te weten
0 Vind ik leuk's
Was niet minderjarig, tenzij 33 minderjarig is
Heb de reden gevraagd, maar die vraag negeren ze, krijg volgend bericht :
Geachte heer ,
Hartelijk dank voor uw e-mails en tevens onze excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw vraag.
Via deze weg willen wij u laten weten dat besloten is om uw account definitief te sluiten.
Hieronder vindt u het relevante deel uit onze Algemene Voorwaarden.
*****************************************
6. UW GEBRUIK VAN DE DIENSTEN
6.1
Wij behouden Ons het recht voor om elk van onze Diensten naar eigen goeddunken met onmiddellijke ingang en zonder voorafgaande berichtgeving op te schorten, te wijzigen, te verwijderen en/of toe te voegen en Wij zijn niet aansprakelijk voor een dergelijke handeling en/of de gevolgen ervan.
6.4
Wij behouden ons het recht voor om uw gebruik van bepaalde van onze Diensten, Platformen of wedstrijden op onze platformen incidenteel te schorsen.
*******
0 Vind ik leuk's
Contacteren kan enkel via mail ? Of kent er iemand nog andere manieren ?
0 Vind ik leuk's
Wel heel scheef dat ze niet erop antwoorden... Kan je ze ook niet bellen?
Vind het erg vreemd, ik zou me geld er gewoon afhalen en een andere bookmaker zoeken.
Misschien dat een moderator van VW contact op kan nemen, weet niet hoe goed het contact tussen de sites is.
0 Vind ik leuk's
De reden waarom ik vooral op bwin speelde is omdat zij veel live weddenschappen aanbieden.
Ik moet misschien al content zijn dat ik mijn geld er mag afhalen, maar het feit dat ze dat toelaten, geeft denk ik toch ook wel aan dat ik niet verkeerd heb gedaan ??
Ik ben in ieder geval niet van plan om dit zo te laten, dus alle tips zijn welkom
0 Vind ik leuk's
Ik raad je toch aan je geld te pakken en heel hard weg te rennen, zo ver mogelijk van Bwin vandaan. Het grappige is namelijk dat zij -zoals vermeld in de algemene voorwaarden- je account gewoon mogen sluiten, verwijderen en blokkeren zonder enige beargumentering. Je kan wel proberen je hiertegen te verzetten maar of het veel oplevert betwijfel ik. Zoek terwijl je je geld aan het tellen bent rustig rond op fora's en andere sites om te kijken welke bookmakers ook uitgebreide online services bieden en ga daar dan mee in zee, alles beter dan bwin.
0 Vind ik leuk's
Heb inderdaad direct mijn geld eraf gehaald, gelukkig dat ze dat nog toelaten. Maar kan het dus echt niet begrijpen dat ze dat zonder reden op te geven kunnen doen.
0 Vind ik leuk's
Het zou kunnen zijn, al is dit maar giswerk van mijn kant, dat ze jou zien als een potentiële kostenpost als je in je eerste week al bijna 1000 wint. Bwin kan dan nogal snel overgaan tot het sluiten van accounts. Dat zou dan ook de reden zijn dat ze niet inhoudelijk in gaan op de vraag van jou waarom je bent geblokkeerd.
Nogmaals, dit is allemaal maar giswerk.
0 Vind ik leuk's
Ze willen geen winstgevende spelers, alle spelers daar moeten weinig inzetten en wat ze inzetten mogen ze geen verlies maken. Als je bij dit soort bookmakers met je kop iets boven het maaiveld uitsteekt dan wordt je meteen neer gemaaid (om het zo maar te zeggen). Bwin wil een zo hoog mogelijke winst, wees blij dat ze je nog betalen want daar kunnen ze ook nog wel eens moeilijk over doen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Dit soort berichten lees ik helaas veel te vaak, en dan ook vooral bij bwin.
Wel triest voor zo'n grote bookmaker.
Overigens heeft volgens mij wel bijna elke bookmaker in de voorwaarden staan dat ze je account op elk moment kunnen sluiten zonder daar een reden voor te geven.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.