Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin uitbetalingslimiet bij combi weddenschap

Ik heb een vraagje met betrekking tot hoeveel je maximaal kunt winnen bij Bwin.

Ben namelijk van plan een multi bet te plaatsen voor €10,- met 1122.19 odds
Mogelijke winst: €11.221,88

Ga ik hiermee niet over een limiet heen? kan hier namelijk weinig over vinden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar denniis24
Country flagdenniis24 in 22-06-2014 13:17 Bookmakers
in 22-06-2014 13:17 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als ze aangeven dat je €11.221,88 kunt winnen zou ik het vreemd vinden als ze dat niet zouden uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
-
Wees maar niet bang dat je een limiet hebt om te winnen. Mocht je structureel heel veel geld winnen dan zullen ze je inzet beperken tot een maximum bedrag. Maar onmogelijke combi's zijn normaal gesproken gewoon 'cash en carlo' voor de bookmakers en raden wij dan ook altijd af. Gewoon zonde van je geld.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Onlangs las ik nog een goeie raad/uitspraak van een blogger over betten:
Iedere bet is een soldaatje en om de oorlog te winnen ,verlies ik niet graag een soldaatje. ;-)
Is toch een mooi doordenkertje.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
VW, Wat bedoel je juist met cash en carlo? Stel dat je combinatie van zon 10 matchen juist hebt dan moeten ze toch uitbetalen, hoe hoog de inzet of odd ook is?
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Hij bedoelt daarmee dat bookmakers graag hebben dat je zulke grote combi's speelt omdat de kans zeer klein is dat je hem wint. Tuurlijk valt er wel eens een keer 1 goed, afhankelijk ook van de qoutes natuurlijk en daarmee de winstkansen, maar meestal win je niet. Dat ziet de bookmaker graag. ;-)
0 Vind ik leuk's
-
Omdat er geen algemeen topic loopt over BWIN pak ik deze even. Omdat er eigenlijk alleen maar topics worden geopend over bookmakers als er iets niet goed gaat of als er een probleem is, leek het mij ook wel eens netjes om iets te vermelden als het wel goed gaat.

Had deze week onderstaande funcombi gespeeld.

6/24/2014 4:12 PM Multi bet
wonCosta Rica - England (Which team will be the first to be awarded 3 free-kicks in the 1st half?) England England
wonItaly - Uruguay (Which team will be the first to be awarded 3 free-kicks in the 1st half?) Uruguay Uruguay
wonGreece - Ivory Coast (Which team will be the first to be awarded 3 free-kicks in the 1st half?) Ivory Coast Ivory Coast
wonJapan - Colombia (Which team will be the first to be awarded 3 free-kicks in the 1st half?) Japan Japan 13.00

De eerste 3 wedstrijden waren al goed alleen in de wedstrijd Griekenland-Ivoorkust was er nog geen team met 3 vrije trappen. Op geven moment kreeg Ivoorkust als eerste 3 vrije trappen maar BWIN Live telde hem niet. Moet ook eerlijk zeggen dat het leek op goalkick. Vervolgens kreeg Griekenland zijn derde vrije trap en werd mijn bet foutgerekend. Ik heb BWIN een mail gestuurd met uitleg en 3 foto's van de fifa live blog en 1 foto van het BWIN live overzicht. Na 1 rappelmailtje kreeg ik gister bericht dat mijn verzoek al inhoudelijk in behandeling was genomen, waarna ik vrij snel daarna een mail kreeg met excuses, uitleg en de relevante regelgeving van BWIN, de bet was alsnog goedgerekend en het bedrag bijgeschreven. Zo kan het dus ook.

Dit is nu de derde keer dit jaar dat ik BWIN gecontacteerd had. 1 Keer ivm een bet die nog niet werd aangeboden en binnen een paar uur alsnog werd toegevoegd en 1 keer ivm het toesturen van nieuwe ID-papieren. Ook beide keren snel en goede service. Ik ben er content mee. BWIN (y)
Hoe zijn jullie ervaringen met BWIN in 2014???

Groeten
0 Vind ik leuk's
-
@nottripping:
Cool en leuk dat je juist een positieve ervaring met ons deelt over Bwin. Het is inderdaad zo dat veel mensen alleen maar gaan 'klagen' als er iets niet goed is gegaan. Maar er gaat natuurlijk veel meer goed dan dat er niet goed gaat. Ik vind het leuk om je betoog te lezen en dat de supportafdeling van Bwin snel handelt. Dat is wel eens minder geweest vanaf de zomer van 2013.

Ik vind Bwin nog steeds een goed product hebben en sluit er regelmatig een weddenschapje af. Mijn enige aanbeveling aan hun is geweest om de support afdeling van meer mankracht te voorzien. Kennelijk hebben ze naar me geluisterd ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.