Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn 100% bonus tot 200 euro vraag

Goedemorgen.
Vorige week had ik mijzelf geregisitreerd bij ComeOn via de VW url. Tot mijn verbazing zag ik dat de 100% stortingsbonus tot 120 euro niet meer bij de bonussen stond. Niet dat ik dat erg vond omdat er een andere leuke bonus klaarstond, namelijk 100% tot 200 euro. Dit kan je alleen niet in 1x doen.
Deze 100% bonus tot 200 euro is in 4 bonussen verdeeld.
Bonus 1: Stort 50 euro en je krijgt 100% (Deze moet je 3x rond spelen op een quote van 1.50).
Heb je bonus 1 vrijgespeeld dan krijg je toegang tot bonus 2. Dit is hetzelfde, 100% op 50 euro.
Dit in totaal dus vier keer. Bonus 1 heb ik gisteravond vrijgespeeld waarmee ik van de 100 euro, 234 euro heb gemaakt.
Nu zat ik dus te denken. Als ik van de 234 euro nu 50 euro stort naar mijn moneybookers account, dan de bonus activeer en dan de 50 euro weer terugstort. Zou dit geldig zijn? Of is dat verboden bij bookmakers.
Ben hier best wel benieuwd na, misschien dat mensen er ervaring mee hebben?
En hoelang duurt een storting van comeon naar moneybookers ongeveer.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimbarrett
in 8-11-2012 07:04 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.