Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Comeon en Betfair illegale bookmakers in België?

Hallo iedereen,

Ik was van plan om op een paar matchen in te zetten, maar toen ontdekte ik dat de bookmakers die ik van plan was om te gebruiken vermeld staan als illegale 'bookmaker'...

Nu heb ik hier op het forum wat zitten rondlezen en ik kwam tot de conclusie dat het relatief veilig is om deze websites te gebruiken zolang je gebruikmaakt van Skrill. Ik wilde toch nog even bevestiging vragen bij jullie of dit klopt, want ik werd wat afgeschrikt door hoge boetes...

Alvast bedankt!

Groetjes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar noctu
Country flagnoctu in 5-08-2014 17:16 Bookmakers
in 5-08-2014 17:16 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo,

Welkom op het forum! Misschien moet je iets specifieker zijn. Welke bookmakers heb je het precies over en waar lees je dat deze illegaal zijn?

groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bedankt!

Ik heb het dan bijvoorbeeld over Betfair.com en comeon.com.

Deze staan op deze lijst van de Kanspelcommissie: http://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_nl/gamingcommission/news/news_0001.html

0 Vind ik leuk's
In feite zijn alle bookmakers 'illegaal', behalve de traditionele TOTO.


0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
In België mag je deze bookmakers niet gebruiken.
0 Vind ik leuk's
noctu:
Bedankt! Ik heb het dan bijvoorbeeld over Betfair.com en comeon.com. Deze staan op deze lijst van de Kanspelcommissie: http://www.gamingcommission.be/opencms/opencms/jhksweb_nl/gamingcommission/news/news_0001.html


Mocht je deze bookmakers vanuit België kunnen benaderen (en er nog geen blokkade op zit) dan is gebruik op eigen risico. Er bestaat een kans dat ze binnen afzienbare tijd (we hebben er geen aanwijzingen voor overigens) alsnog geblokkeerd worden. Het is dan maar de vraag wat er met je geld gaat gebeuren. Vaak kan je deze alsnog laten uitbetalen om de bookmaker vervolgens niet meer te kunnen gebruiken.

melvinkef:
In feite zijn alle bookmakers 'illegaal', behalve de traditionele TOTO.


Dat is momenteel in NL nog zo. Deze vraag gaat over de Belgische bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
VW-Crew heeft inderdaad gelijk: wanneer je nog vanuit België op onze site komt (sommigen lukt dit nog wel, ondanks een blokkade door de Belgische Kansspelcommissie) dan kun je wel storten en spelen. Mocht je echter niet meer op de site kunnen komen na een bepaalde tijd, dan rest alleen nog de optie om via onze klantenservice (vragen@comeon.com) een uitbetaling te verzoeken. Uiteraard betalen we je dan wel netjes uit, we zullen nooit geld inhouden ofzo.

Hopelijk duidelijk zo?

Gr. Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's
melvinkef:
In feite zijn alle bookmakers 'illegaal', behalve de traditionele TOTO.




Dat is in Nederland momenteel het geval. In België zijn alle bookmakers die geen vergunning hebben voor het aanbieden van kansspelen illegaal.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.