Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Coral: inschrijven niet voor Nederlandse spelers

Goedemorgen mede gokkers,
Vorige week heb ik op woensdag 1 augustus een account bij Coral aangemaakt. Ik had via Neteller 50.00 euro gestort en zou door middel van deze storting in aanmerking komen voor een free bet. Nadat ik de storting had gemaakt had ik geen bonus ontvangen en hierover contact met de klantenservice opgenomen. Hierop reageerde ze dat ik gewoon moest inzetten en dan zou de bonus vanzelf geactiveerd worden. Hier van uitgaand besloot ik een weddenschap te kiezen en deze af te sluiten. Op het moment van afsluiten kreeg ik echter de melding dat mensen uit mijn land (Nederland) geen bets kunnen plaatsen en contact met de klantenservice op moeten nemen. En dit terwijl Nederland er wel bij staat bij het aanmelden voor een nieuw account.
Vervolgens nam ik dus direct weer contact met ze op maar kreeg geen antwoord waarop ik besloot mijn geld direct terug naar mijn Neteller te storten. Dit leek allemaal goed te gaan en desondanks neem ik bijna altijd voor de zekerheid screenshots van uitbetalingen mochten er achteraf problemen zijn.
Zes dagen later, 7 augustus, keek ik op mijn Neteller account en zag ik tot mijn frustratie dat ik mijn geld nog niet had ontvangen. Vervolgens probeerde ik op mijn Coral account in te loggen, maar kreeg ik de volgende melding: Sorry, your Username and/or Password have not been recognised.
Ze hebben me dus gewoon uit het systeem gegooid omdat ik me geld wou opnemen dat ik niet kon opnemen. Hierop besloot ik de klantenservice te mailen, maar zoals ik al verwachte, het is 4 dagen later en weer geen bericht.
Heeft iemand hier contacten met Coral die mij zou kunnen helpen met dit probleem? Want dit is gewoon pure afperserij en ga hier echt niet mee akkoord.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want mailen heeft voor mij blijkbaar geen effect meer.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sandy
Country flagsandy in 11-08-2012 09:56 Bookmakers
in 11-08-2012 09:56 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
The £20 free bet offer is available for new coral.co.uk customers who deposit and bet a total of £20 on any sports event(s).
The free bet will be triggered by the first deposit amount and will not be applicable for subsequent deposit values.
Customers depositing and staking less than £20 will receive the equivalent free bet value. For example: a customer that deposits an initial amount of £5 will be credited with a £5 free bet once they have bet a total of £5 on any sports event(s).
Advertised offers relating to the opening of a Coral.co.uk account are limited to one per customer.
In the case of a customer opening more than one Coral.co.uk account, we reserve the right to suspend and close duplicate accounts, and make void any bets placed.
Please note that the free bet will only appear in your account once the amount of your own deposit has been bet with on any sporting event(s) (this doesn't have to be bet as one go but can be bet in increments). The free bet must then be staked before any withdrawal is permitted. Void bets do not count toward this offer.
The free bet can be used on "sports" events and are not valid for Games, Casino, Virtual Sports, Poker, Lotto, Bingo, Live Casino.
The free bet can be redeemed on win or each-way bets and can used on the following listed bet types: single, double, treble, 4-fold and upwards accumulator, forecast, combination forecast, tricast and combination tricast.
The original free bet stake is not returned with any winnings.
The free bet is not valid on tote, other combination and multiple bets (i.e Lucky 15s)
The free bet is valid for 30 days.
We reserve the right to amend or withdraw any promotion at any point for whatever reason.
Coral.co.uk rules apply.
Offer only available to UK Residents aged 18 or over.
Dit wordt een lastig verhaal. Daarnaast hebben wij geen contacten met deze bookmaker. Het blijft wel vaag dat je Nederland kan aanklikken. Heb jij zelf al bij de voorwaarden gekeken?
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ja, maar dit zijn de regels voor de bonus. Ik accepteer dus dat ik geen bonus krijg omdat ik niet in UK woon, maar dat betekend toch niet dat ik me geld niet hoor te krijgen.
Ik zou de klantenservice kunnen bellen, maar ik vrees dat ik dan alsnog opgelicht word en een torenhoge telefoon rekening erbij krijg. Kan helaas niet vinden welke kosten hieraan verbonden zijn. En wil die malloten natuurlijk niet nog meer geven.
Ik zie wel dat ze een call back service hebben. Heeft iemand daar advies of ervaring mee? Misschien dat dat gratis is?
Bedankt voor de snelle reactie.
0 Vind ik leuk's
sandy:
Ja, maar dit zijn de regels voor de bonus. Ik accepteer dus dat ik geen bonus krijg omdat ik niet in UK woon, maar dat betekend toch niet dat ik me geld niet hoor te krijgen.
Ik zou de klantenservice kunnen bellen, maar ik vrees dat ik dan alsnog opgelicht word en een torenhoge telefoon rekening erbij krijg. Kan helaas niet vinden welke kosten hieraan verbonden zijn. En wil die malloten natuurlijk niet nog meer geven.
Ik zie wel dat ze een call back service hebben. Heeft iemand daar advies of ervaring mee? Misschien dat dat gratis is?
Bedankt voor de snelle reactie.

Daar heb je gelijk in! Wacht inderdaad even de reactie af. Veel bookmaker kennis hier.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:

Offer only available to UK Residents aged 18 or over.
Dit wordt een lastig verhaal. Daarnaast hebben wij geen contacten met deze bookmaker. Het blijft wel vaag dat je Nederland kan aanklikken. Heb jij zelf al bij de voorwaarden gekeken?

Dat wordt inderdaad een lastig verhaal, Sandy. Beschouw die 50 euro maar als 'lesgeld,' want die zie je hoogstwaarschijnlijk niet meer terug.
Wat je misschien nog zou kunnen proberen is even een telefoontje plegen en de situatie uitleggen. Dat werkt toch vaak beter en is persoonlijker dan een email. Het telefoonnummer heb ik even voor je opgezocht: +441483 77141. Wordt vooral niet boos, want dan hoef je ook niet op hun medewerking te rekenen. Geef toe dat je fout zat en wellicht is Coral dan bereid om de 50 euro terug te storten.
Voor de volgende keer:
Lees altijd goed de voorwaarden door! Als iets onduidelijk is moet je even contact opnemen met de klantenservice. Er liggen voor Nederlanders en Belgen nog voldoende interessante bonussen voor het oprapen. Buiten Unibet en Bwin denk ik aan Tipico, Betsson, William Hill, Bet770, BetVictor en nog een hoop anderen die me zo gauw niet te binnen schieten.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
De 50 euro als lesgeld beschouwen zou nergens op slaan aangezien ik al een paar jaar mee draai en ook bij meerdere bookmakers (zon beetje alle die je net op noemt en nog meer) een account heb maar nog nooit zoiets heb meegemaakt. Ik had ook eerst gekeken bij bookmaker review etc. En had hier op de forum een keer gelezen dat als je Nederland er tussen zag staan je er van uit mag gaan dat het Nederlanders welkom zijn, dit is dus helaas niet altijd het geval.
Bedankt voor je tips Jeroen. Ik zal denk ik maandag een net telefoontje plegen en hoop op goed nieuws.
Mochten er nog leden zijn die nog tips hebben, dan hoor ik die graag.
0 Vind ik leuk's
sandy:
Goedemorgen mede gokkers,
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want mailen heeft voor mij blijkbaar geen effect meer.

Het enig wat ik kan bedenken is dat Coral denkt dat er fraude gepleegd wordt. Ik heb al meerdere malen hier op het forum gelezen dat wedders die een storting maken bij een bookmaker en het vervolgens weer laten uitbetalen verdacht worden van fraude. Over de afhandeling van dit soort problemen bij Coral ben ik verder niet bekend. Gewoon bellen en alles precies uitleggen en uiteraard zo vriendelijk mogelijk overkomen meer kan er in deze situatie niet gedaan worden. Hoop in ieder geval dat het goed komt voor je!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
sandy:
De 50 euro als lesgeld beschouwen zou nergens op slaan aangezien ik al een paar jaar mee draai en ook bij meerdere bookmakers (zon beetje alle die je net op noemt en nog meer) een account heb maar nog nooit zoiets heb meegemaakt. Ik had ook eerst gekeken bij bookmaker review etc. En had hier op de forum een keer gelezen dat als je Nederland er tussen zag staan je er van uit mag gaan dat het Nederlanders welkom zijn, dit is dus helaas niet altijd het geval.
Bedankt voor je tips Jeroen. Ik zal denk ik maandag een net telefoontje plegen en hoop op goed nieuws.
Mochten er nog leden zijn die nog tips hebben, dan hoor ik die graag.

Dat van dat lesgeld was inderdaad een beetje een ongelukkige opmerking van me. Excuses.
Wat ik zelf altijd doe bij een (voor mij) onbekende bookmaker is even checken via de klantenservice of ze wel Nederlanders accepteren. Simpelweg om zeker te zijn van mijn zaak.
Hopelijk komt het allemaal toch nog goed! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ben er weer en heb zoals beloofd vandaag gebeld naar Coral. De uitleg over de account blok was dat ik nog geen ID/bank-verificatie had opgestuurd. Vervolgens zei ze dat in een mailtje van 2 augustus moest staan welke stappen ik kon ondernemen en daar zou ze nu een kopie van sturen naar mijn e-mail adres. Ik vraag me trouwens af hoe ze daar een kopie van wil sturen want die is nooit verstuurd. Maar goed na de ID/bank-verificatie zou ik in staat moeten zijn mijn geld weer op te nemen dus dat is positief. Ze gaf wel aan dat het een aantal dagen kon duren voor mijn gegevens geverifieerd zijn (dat zullen ze ook wel zo lang mogelijk rekken, hun kennende).
Het is nu trouwens 15 min na het gesprek en nog geen mailtje ontvangen en vraag me af hoe moeilijk het is om een kopie van een mailtje te sturen als ze me e-mail en alles al klaar had liggen. Dus verwacht nog niet dat ik er al ben. Hoop in ieder geval dat het mailtje zo snel mogelijk binnen komt zodat ik me vodafone rekening weer kan betalen, die zal na die 9 minuten wel weer gestegen zijn;)
PS. De gene die de titel heeft vervangen, het gaat hier niet om een bonus. De titel klopt dus niet. Als leden lezen dat ze alleen geen bonus krijgen maken ze mogelijk wel een account zonder bonus en lopen ze alsnog in dit zinkende schip.
Nogmaals bedankt voor alle reacties en als ik nieuws heb zal ik het hier weer laten weten.
0 Vind ik leuk's
Wat een kansloze bedoeling weer.. Zoals ik al had verwacht geen e-mail ontvangen. Ik heb gisteren een uur na het telefoongesprek wel een mail met me verifcatie gestuurd naar het enige e-mail adres dat ik op de site kon vinden. Dat is helaas ook het e-mail adres waarop ze twee keer eerder niet reageerden dus zie er weinig hoop in.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? Want het enige wat ik nu nog kan doen is negatieve berichten posten op alle (internationale) voetbal forums hoewel ik daar natuurlijk mijn geld niet mee zal terug krijgen..
0 Vind ik leuk's
sandy:

PS. De gene die de titel heeft vervangen, het gaat hier niet om een bonus. De titel klopt dus niet. Als leden lezen dat ze alleen geen bonus krijgen maken ze mogelijk wel een account zonder bonus en lopen ze alsnog in dit zinkende schip..

Scherp opgemerkt Sandy! Het woord bonus is inmiddels uit de titel verwijderd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.