Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Freebet Bwin ook te gebruiken voor poker?

Hallo vw-forum,
Ik heb een vraagje, ik heb nu 2 freebets gewonnen (dankjewel vw-forum!) maar begrijp niet helemaal hoe het zit. Ik had gister 5 euro freebet, maar wilde kijke of ik hem los kon maken voor om te pokeren, had ik 4 euro ingezet op iets wat niet fout kon gaan, maar nu heb ik dus 5,04 euro, en is het niet los zeg maar.
Moet ik er gewoon meespelen op voetbalwedstrijden, is ook geen probleem, en zou ik het ooit eraf kunnen halen als ik winst er mee behaal.
Bedankt!
Gr.
Mauro
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mauro
Country flagmauro in 1-03-2011 10:54 Bookmakers
in 1-03-2011 10:54 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
2 freebets?? mazzelpik :p
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
Haha dat zeker, en ik lees de voorwaardens beter dan andere denk ik :)
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
mauro:
Hallo vw-forum, Ik heb een vraagje, ik heb nu 2 freebets gewonnen (dankjewel vw-forum!) maar begrijp niet helemaal hoe het zit. Ik had gister 5 euro freebet, maar wilde kijke of ik hem los kon maken voor om te pokeren, had ik 4 euro ingezet op iets wat niet fout kon gaan, maar nu heb ik dus 5,04 euro, en is het niet los zeg maar. Moet ik er gewoon meespelen op voetbalwedstrijden, is ook geen probleem, en zou ik het ooit eraf kunnen halen als ik winst er mee behaal. Bedankt! Gr. Mauro

Dag Mauro,
Bij mijn weten is een freebet zelfs weer direct opneembaar als contant geld. Misschien is het echter alleen te gebruiken voor sportweddenschappen, dat durf ik je eigenlijk niet te zeggen. Neem anders even contact op met Bwin.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hallo Mario,
Je kan er niet mee pokeren.
Wanneer krijg ik de code van me nieuwe freebet?
Bedankt voor het freebet! :)
Groet,
Mauro
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
mauro:

Wanneer krijg ik de code van me nieuwe freebet?
Bedankt voor het freebet! :)
Groet,
Mauro

Dit kan soms even duren omdat voetbalwedden afhankelijk is van de bookmaker waarvan de freebet is. Gewonnen prijzen hier zullen vroeg of laat altijd uitgekeerd worden aan diegene die volgens de voorwaarden een prijs gewonnen hebben. Soms kunnen prijzen direct uitgekeerd worden en soms duurt het gewoon even. Ik kan me overigens wel voorstellen als wedder dat het fijn is om zo snel mogelijk met de gewonnen prijs te kunnen wedden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.